  • Data: 2020-01-13 15:02:41
    Temat: Re: Obligacje skarbowe i ankieta MIFID
    Od: n...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 13 stycznia 2020 14:37:42 UTC+1 użytkownik Olin napisał:
    > Dość systematycznie kupuję obligacje i za każdym razem ignoruję rzeczoną
    > ankietę. Żadnych kłopotów i niedogodności z tego tytułu nie miałem.

    Sankcją za niewypełnienie ne jest zakaz zakupu. Podobnie gdy kupujemy coś, co ustało
    uznane za niezgodne z naszym profilem.

    W takim wypadku sprzedawca ma obowiązek pouczyć nas o ryzyku zakupu i podsunąć do
    podpisania dodatkowy papierek, na którym potwierdzimy, że zostaliśmy poinformowani o
    ryzyku i kupujemy na własną odpowiedzialność. Prawdopodobnie obligacje skarbowe są
    uznawane za zgodne z każdym profilem inwestycyjnym, w tym profilem "Nie wypełnił" i
    dlatego nie żądają od ciebie żebyś to za każdym razem podpisywał.

    Do jest taka d...krytka dla biur maklerskich i banków. Pozwoli im na przyszłość
    uniknąć sytuacji jak z frankami i polisami na życie.