  • 11. Data: 2002-10-22 13:25:03
    Temat: Re: OT - podpis cyfrowy
    Od: "minik" <m...@m...net>

    www.certum.pl =)

  • 12. Data: 2002-10-22 14:29:07
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "minik"
    > www.certum.pl =)
    dobrze trafiłem w dostawcę certyfikatu ;-)
    *** blad ***
    PS. podpisac na newsy sie da ale zaszyfrowac odpowiedz, tak zebys tylko ty
    mogl ja odczytac sie nie da

  • 13. Data: 2002-10-22 16:31:25
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in news:ap3gkn$hum$1@news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > mozna bylo juz 2 lata temu np w Certum: www.certum.pl
    > Mozna podpisywac nim e-maile
    > Ktos kto otrzymal od ciebie taki podpisany e-mail moze pisac do ciebie
    > szyfrujac poczte twoim kluczem publicznym i tylko ty ja bedziesz mogl
    > odczytac

    Czyli nic innego jak PGP + certyfikacja przez strone trzecia nie umocowana prawnie.

    > A jak taki podpisany e-mail wyslalem ze skarga to dziala o duuuuuuzo
    > lepiej niz zwykly e-mail - traktuja go jabym zlozyl skarge na pismie
    > (na dziennk) *** blad ***

    Moze nie wiedzieli co to jest i woleli nie ryzykowac ? ;-)

    Wojtek

  • 14. Data: 2002-10-22 20:23:54
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > PS. podpisac na newsy sie da ale zaszyfrowac odpowiedz, tak zebys tylko ty
    > mogl ja odczytac sie nie da

    Z dego co mi wiadomo (moze sie myle), istnieje taka mozliwosc pod warunkiem,
    ze odbiorca i nadawca posiadaja wzajemne klucze.

  • 15. Data: 2002-10-22 21:17:06
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "minik"

    > Z dego co mi wiadomo (moze sie myle), istnieje taka mozliwosc pod
    warunkiem,
    > ze odbiorca i nadawca posiadaja wzajemne klucze.

    wystarczy że ja mam twoj klucz publiczny (z podpisu) żeby nadać do ciebie
    wiadomość zaszyfrowaną ale jak się odpisuje na listę newsową to opcja
    "szyfruj" jest nieaktywna
    Może dlatego że odpisuje się "liscie" a nie "osobie"
    *** blad ***

  • 16. Data: 2002-10-22 21:49:28
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Może dlatego że odpisuje się "liscie" a nie "osobie"
    To napewno. Przy opcji replay odbiorca u mnie jest: pl.biznes.banki, a nie
    Ty sam.

    minik

  • 17. Data: 2002-10-22 21:54:05
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:ap4h7j$69r$1@news.onet.pl, minik wrote:
    > Przy opcji replay odbiorca u mnie jest:
    U mnie ta opcja dostępna jest tylko w relacjach sportowych.