  • 1. Data: 2002-10-22 06:30:42
    Temat: Gdzie e-konto?
    Od: a...@s...waw.pl (Alek Kluska)

    Dzień dobry,
    Gdzie w internecie mogę znaleźć porównanie e-banków. Zależy mi na
    porównaniu np. sieć bankomatów, czy możliwe są darmowe przelewy do
    innych banków, po prostu chcę założyć konto i poszukuję najlepszej
    oferty.

    Pozdrawiam,

    Alojzy Kluska
    Mensa member 285
    Linux registered user 118355

  • 2. Data: 2002-10-22 09:24:13
    Temat: Re: Gdzie e-konto?
    Od: "yeene" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Alek Kluska" <a...@s...waw.pl> napisał:
> [...]
    > porównaniu np. sieć bankomatów, czy możliwe są darmowe przelewy do innych
    banków, po prostu chcę założyć konto i poszukuję najlepszej oferty.

    Wow! Numerze 285 może wytarczy wrucić to na wyszukiwarke i wysypie!
    http://www.money.pl/Banki/Banki_online/oplaty.html ;-))

    Ale niestety decyzję musisz podjąć sam, wiadomo dla każdego coś dobrego -
    innego!
    PZDR
    --
    @@@@@@@@@