  • 1. Data: 2002-10-22 08:20:21
    Temat: MULTIBANK - Gliwice
    Od: gryz0N <g...@i...pl>

    Witam

    Czy ktos moze wie kiedy jest planowane otwarcie odzialu Multibanku w
    Gliwicach przy ul. Zwyciestwa?
    Remont juz zrobiony, reklamy wisza w oknach, bankomat nawet widac.

    [ Gregor "gryz0N" || gryzon(at)irc.pl || GG 742786 ]

  • 2. Data: 2002-10-22 10:56:10
    Temat: Re: MULTIBANK - Gliwice
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    > Czy ktos moze wie kiedy jest planowane otwarcie odzialu Multibanku w
    > Gliwicach przy ul. Zwyciestwa?
    > Remont juz zrobiony, reklamy wisza w oknach, bankomat nawet widac.

    Być może jeszcze w tym tygodniu.

    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-10-22 13:00:37
    Od: z...@p...onet.pl

    >...bankomat nawet widac.
    >
    > Być może jeszcze w tym tygodniu.
    >
    > K. Kowalski

    Jeśli można wiedzieć: czy ten bankomat z Euronetu (bezprowizyjny dla mBanku)?
    Thx.

  • 4. Data: 2002-10-22 16:22:30
    Od: Marcin Szplit <M...@n...pu.kielce.pl>

    Użytkownik Krzysztof Kowalski napisał:

    > Być może jeszcze w tym tygodniu.
    >
    > K. Kowalski

    A kiedy w Kielcach? Jeśli można zapytać oczywiście.
    Pozdr.
    Marcin

  • 5. Data: 2002-10-22 18:21:17
    Od: s...@p...onet.pl

    > Jeśli można wiedzieć: czy ten bankomat z Euronetu (bezprowizyjny dla mBanku)?
    > Thx.

    Tak :-)

  • 6. Data: 2002-10-23 07:55:40
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli można wiedzieć: czy ten bankomat z Euronetu (bezprowizyjny dla
    mBanku)?

    Na Zwycięstwa masz też Lukasa z Euronetem...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 7. Data: 2002-10-23 08:13:03
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    > mBanku)?
    >
    > Na Zwycięstwa masz też Lukasa z Euronetem...

    MultiBank i Lukas będą na przeciw siebie :-)

    K. Kowalski

  • 8. Data: 2002-10-23 10:56:19
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > MultiBank i Lukas będą na przeciw siebie :-)

    hehehehe - to bedzie mozna ustawic naganiacza - "panie nasza kawa jest
    lepsza ;)"

  • 9. Data: 2002-10-23 12:44:29
    Od: z...@p...onet.pl

    > Jeśli można wiedzieć: czy ten bankomat z Euronetu (bezprowizyjny dla
    > mBanku)?
    >
    > Na Zwycięstwa masz też Lukasa z Euronetem...

    Tak, wiem :)
    Ale ten mnie zawiódł kilka razy w krytycznych momentach.
    Pozatym jest on b. niewygodny w dniach słonecznej pogody, zwłaszcza w lecie
    (ekran jest wówczas nie czytelny).
    IH ten Multibankowy jest po przeciwnej stronie ulicy - w cieniu - więc ten
    problem może nie zaistnieć.
    Ponadto co 2 euronety w centrum to nie 1 przeciążony...

  • 10. Data: 2002-10-23 12:53:28
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > IH ten Multibankowy jest po przeciwnej stronie ulicy - w cieniu - więc ten
    > problem może nie zaistnieć.

    Bankomaty w placowkach multi sa_w_srodku ;-)))