  • 1. Data: 2002-10-22 10:20:51
    Temat: Poszukuję leasingu - 210 tys. euro netto
    Od: "Aleksander " <k...@N...gazeta.pl>

    Poszukuję leasingu - 210 tys. euro netto
    może ktoś mi doradzi jaki bank udziela takiego
    leasingu przy obrocie za 9 miesięcy 900 tys. i dochodzie 5 tys. zł

  • 2. Data: 2002-10-22 10:44:59
    Temat: Re: Poszukuję leasingu - 210 tys. euro netto
    Od: j...@p...onet.pl

    > Poszukuję leasingu - 210 tys. euro netto
    > może ktoś mi doradzi jaki bank udziela takiego
    > leasingu przy obrocie za 9 miesięcy 900 tys. i dochodzie 5 tys. zł

    1. Nie każdy bank zajmuje się leasingiem, z reguły robią to spółki.
    2. Może http://www.efl.com.pl/
    3. Może być trudno, bo domyślam się, że nie chodzi o samochód, tylko o jakiś
    specjalistyczny sprzęt, a z takim firma leasingowa ma kłopot w razie
    niespłacania należności.

    Jacek

  • 3. Data: 2002-10-22 10:44:59
    Od: j...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2002-10-22 11:05:30
    Od: "Aleksander " <k...@N...gazeta.pl>

> [...]
    jakiś
    > specjalistyczny sprzęt, a z takim firma leasingowa ma kłopot w razie

    Specjalnie napisałem bank ponieważ po upadku Clifa i spodziewanym upadku
    Carcade nie wezmę lesingu w tego typu firmach. Jest chyba bezpieczniej
    ubiegać się o leasing w spółkach zależnych od banków np. BRE Lesing lub LG
    Leasing.
    A na dodatek jest to sprzęt związany z poligrafią

  • 5. Data: 2002-10-22 11:09:04
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Jest chyba bezpieczniej
    > ubiegać się o leasing w spółkach zależnych od banków

    > A na dodatek jest to sprzęt związany z poligrafią
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    No i wszystko jasne :-))))

  • 6. Data: 2002-10-22 11:53:22
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Aleksander " <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Poszukuję leasingu - 210 tys. euro netto
    > może ktoś mi doradzi jaki bank udziela takiego
    > leasingu przy obrocie za 9 miesięcy 900 tys. i dochodzie 5 tys. zł

    Jakie miasto?

    Karol

  • 7. Data: 2002-10-22 12:48:39
    Od: "Aleksander " <k...@N...gazeta.pl>

    > Jakie miasto?
    >
    > Karol

    Nie wiem jakie to ma znaczenie ale jestem z warszawy

  • 8. Data: 2002-10-22 12:52:12
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > Nie wiem jakie to ma znaczenie ale jestem z warszawy

    Logistyczne.

    Karol

  • 9. Data: 2002-10-22 13:01:47
    Od: "Aleksander " <k...@N...gazeta.pl>

    > Logistyczne.
    >
    > Karol

    Ok, masz rację że łatwiej jest prowadzić negocjajcjie jak zainteresowane
    strony są z jednego miasta.
    Wlaśnie dostałem twojego meila ale to jest mój bank i oni decyzje podejmują w
    Poznaniu a tam nie lubią lesingów związanych z poligrafią.
    Dzięki za dobre chęci.

  • 10. Data: 2002-10-22 13:07:57
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

> [...]
    podejmują w
    > Poznaniu a tam nie lubią lesingów związanych z poligrafią.

    To pech. Ale czy jestes klientem tego oddzialu?

    Karol