  • 1. Data: 2002-10-22 09:33:33
    Temat: OT - podpis cyfrowy
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    Sorry, za lekki offtopic.
    Wlasnie, do niedawna glosno bylo o podpisie cyfrowym, nowa ustawa, nowe
    mozliwosci, bla, bla...
    A teraz ucichlo.
    Jaki jest stan w tej chwili?
    Jest ustawa a nie ma zarzadzen (jak to zwykle bywa) czy moze to juz wszystko
    dziala i moge miec uznawany powszechnie podpis cyfrowy - jesli tak, to gdzie
    i za ile mozna go dostac?

    Michal.

  • 2. Data: 2002-10-22 10:40:16
    Temat: Re: OT - podpis cyfrowy
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wszystko
    > dziala i moge miec uznawany powszechnie podpis cyfrowy - jesli tak, to

    Poczytaj np. tu http://www.signet.pl/

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2002-10-22 10:57:40
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> wrote in

    /ciach.../

    > Jest ustawa a nie ma zarzadzen (jak to zwykle bywa) czy moze to juz
    > wszystko dziala i moge miec uznawany powszechnie podpis cyfrowy -
    > jesli tak, to gdzie i za ile mozna go dostac?

    Dostac to go mozna bylo juz drugiego dnia po wejsciu ustawy ....ale co nim chcesz
    podpisywac ? Bo moze na razie wystarczy Ci PGP, z urzedami i tak sie nie porozumiesz
    ta droga :-)

    Wojtek

  • 4. Data: 2002-10-22 11:20:57
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

> [...]
    chcesz
    > podpisywac ? Bo moze na razie wystarczy Ci PGP, z urzedami i tak sie nie

    Wiesz, podpisywac mozna wszystkie dokumenty.
    Dajmy na to, ze chce komus weksel wystawic, w postaci podpisanego emaila.
    ;-)

    Michal.

  • 5. Data: 2002-10-22 11:47:39
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> wrote in

    /ciach.../

    > Wiesz, podpisywac mozna wszystkie dokumenty.
    > Dajmy na to, ze chce komus weksel wystawic, w postaci podpisanego
    > emaila. ;-)

    O, to zrobmy koniecznie test ! Wystaw mi na 999 zl ;-)

    Wojtek

  • 6. Data: 2002-10-22 11:52:08
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > O, to zrobmy koniecznie test ! Wystaw mi na 999 zl ;-)

    Na 10 groszy Ci moge wystawic...
    :-)))
    BTW, nalezy uiscic oplate skarbowa.
    10gr od kazdych rozpoczetych 100 zlotych, w ciagu 2 tygodni od wystawienia
    weksla.
    Innymi slowy - ja wystawie Ci weksel na 10 groszy, a Ty wezmiesz go do Urzedu
    Skarbowego na dyskietce i zajmiesz sie uiszczeniem oplaty, co?
    :-D

    Michal.

  • 7. Data: 2002-10-22 12:34:53
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski"

    > Dostac to go mozna bylo juz drugiego dnia po wejsciu ustawy ....

    mozna bylo juz 2 lata temu np w Certum: www.certum.pl
    Mozna podpisywac nim e-maile
    Ktos kto otrzymal od ciebie taki podpisany e-mail moze pisac do ciebie
    szyfrujac poczte twoim kluczem publicznym i tylko ty ją bedziesz mogl
    odczytac

    A jak taki podpisany e-mail wyslalem ze skargą to dziala o duuuuuuzo lepiej
    niz zwykly e-mail - traktuja go jabym zlozyl skarge na pismie (na dziennk)
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-10-22 12:37:40
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > A jak taki podpisany e-mail wyslalem ze skargą to dziala o duuuuuuzo lepiej
    > niz zwykly e-mail - traktuja go jabym zlozyl skarge na pismie (na dziennk)

    Z ciekawosci - gdzie wyslales, ze tak potraktowali?
    I jaki podpis - taki za 50 zl/rok, oficjalny, czy jakis darmowy?

    Michal.

  • 9. Data: 2002-10-22 12:57:44
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michal Kukula"

    > Z ciekawosci - gdzie wyslales, ze tak potraktowali?
    > I jaki podpis - taki za 50 zl/rok, oficjalny, czy jakis darmowy?

    taksowkarz z MPT919 jezdzil jak pirat i o malo nie spowodowal wypadku
    MPT odpowiedzialo natychmiast a po 2 tygodniach jeszcze raz, ze go ukarali
    podpis normalny, darmowy (certum daje teraz na 3 miesiace)
    *** blad ***

  • 10. Data: 2002-10-22 13:21:23
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > A teraz ucichlo.
    > Jaki jest stan w tej chwili?
    > Jest ustawa (..)

    W tej chwili jeden z przepisów ustawy został zaskarżony do Trybunału
    Konstytucyjnego i chyba nie bardzo wiadomo co z tego jeszcze wyniknie.

    Pix