  • 21. Data: 2002-07-10 13:43:23
    Temat: Re: [OT]Re: Pekao S.A. za dużoklientów ma...
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jul 10, 2002 at 03:35:25PM +0200, Przemek Wrzesinski wrote:

    > Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > a to juz nie ja :-)

    Moze nie ty, ale __tego__ wlasnie sie czepiam.

    --

    --w

  • 22. Data: 2002-07-11 16:09:40
    Temat: Re: Pekao S.A. za dużo klientów ma...
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Veteran " <v...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    (...)

    No cóż, nie tylko przyzwyczajenie.
    Moja mama: konto w Banku Śląskim
    - Nie rób przelewów w okienku - stoisz w kolejce i płacisz prowizję. Załóż
    kanał telefoniczny albo i-netowy.
    - Ale, ja wole dać do okienka i mieć pewność, że mi wykonają. A te telefony,
    kto się nimi interesuje....

    Moja znajoma: konto i lokaty w PKO BP
    - Zmień bank na inny. Lokaty wcale nie najwyżej oprocentowane, a przecież
    tylko je zakładasz!
    - Ale, przecież PKO BP to najlepszy bank, mogę spać spokojnie, nie stracę
    swoich pieniędzy...

    Inna znajoma: jedyny słuszny bank - Bank Spółdzielczy Cieszyn
    - Nie męcz się tam. Zmień bank na nowocześniejszy, przecież masz dostęp do
    sieci w domu...
    - Ale w spółdzielczym pracuje moja koleżanka i w razie czego wszystko mi
    załatwi...

  • 23. Data: 2002-07-11 20:26:24
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > obsluga tragiczna a oferta zalosna. jesli ktos chce konto w Pekao SA
    > zakladac to sam sobie winien i nie ma co takiego glupka zalowac. w
    normalnym
    > kraju Pekao SA by splajtowalo i zostalo przejete przez konkurencje...

    W Krakowie w sklepie Hit jest filia ktoregos tam oddzialu, zakladanie konta
    trwało z 10minut, i prawie nigdy nie ma kolejek ... ale przyznaje, że rzadko
    tam cokolwiek załatwiam..
    A obsługa jest w pełni zmobilizowana.
    Wojtek

  • 24. Data: 2002-07-12 07:05:27
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "corner" <c...@i...pl> wrote ...
    > - Ale, przecież PKO BP to najlepszy bank, mogę spać spokojnie, nie stracę
    > swoich pieniędzy...

    To zalezy ILE pieniedzy dana osoba ma w tym banku! jesli mniej niz 18000
    EURO to znaczy ze jest glupia twierdzac to, bo nawet male banki maja
    zabezpieczenie przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny do tej kwoty...

  • 25. Data: 2002-08-14 02:33:22
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    znajomy pojawił się w banku, żeby zamówić elektrona do eurokonta.
    Potrzebował tej karty dla syna na wakacje, bo poza tym ma konto VIP
    (na które nb zasługuje ze względu na spore dochody i na które został
    namówiony w Banku :-). Pani z którą rozmawiał zaczęła się czepiać, że
    nie wpłaca zadeklarowanych kwot na to "zwykłe" (oczywiście na
    VIPowskim grube tysiące leżą i regularnie przepływają przez nie).

    Powiedział: jeszcze jedno słowo, a zamykam konta... Pani coś bąknęła.
    Poprosił o kartkę i długopis :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 26. Data: 2002-08-14 05:32:10
    Od: "sg" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w
    wiadomości news:k4gjlus729t0beb9v6gsq4fp06lh7tbd9t@4ax.com...
> [...]
    > VIPowskim grube tysiące leżą i regularnie przepływają przez nie).
    >
    > Powiedział: jeszcze jedno słowo, a zamykam konta... Pani coś bąknęła.

    Jedyne co mnie trzyma przy tym cholernym banku to siec bankomatow :-(

    SG

  • 27. Data: 2002-08-14 08:33:24
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "sg" <n...@p...onet.pl> wrote in message
    > Jedyne co mnie trzyma przy tym cholernym banku to siec bankomatow :-(

    A to Euronet ma dużo gorszą? W dużych miastach nawet dużo lepszą - bo
    głównie w centrach handlowych.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 28. Data: 2002-08-14 08:52:16
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "sg"
    > Jedyne co mnie trzyma przy tym cholernym banku to siec bankomatow :-(

    to nie jest argument ;-))
    majac e-pakiet Fortisa mozesz korzystac bezplatnie zarowno z bankomatów
    pekaosa jak i innych, ktore zobaczysz
    *** blad ***

  • 29. Data: 2002-08-14 08:52:24
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sg" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    [...]

    > Jedyne co mnie trzyma przy tym cholernym banku to siec bankomatow :-(

    Jeśli ci zależy na dużej sieci bankomatów to lepiej chyba wyjdzie duet
    mbank+pkobp
    za 3 pln/mies masz ich chyba więcej niż w pekao SA.i taniej
    Gdyby jeszcze to było mało to możesz założyć e-konto(bez pro) w lukasie.

    KJ

  • 30. Data: 2002-08-14 12:15:20
    Od: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>

    In article <ajd5j4$ctu$1@news.tpi.pl>, Kamil Jońca wrote:

> [...]
    > za 3 pln/mies masz ich chyba więcej niż w pekao SA.i taniej
    > Gdyby jeszcze to było mało to możesz założyć e-konto(bez pro) w lukasie.

    Tak, ale bankomaty Pekao SA są chyba jedynymi w Polsce w których można
    wypłacić 10 zł, albo 70 zł. I to jeżeli z eurokonta to bez prowizji.
    W innych tylko 50 i wielokrotność.
    --
    Pozdrawiam, Jacek Grodzki
    http://venus.ci.uw.edu.pl/~jacgro/nakarte.html