  • 1. Data: 2002-07-09 15:41:40
    Temat: Pekao S.A. za dużo klientów ma...
    Od: "Veteran " <v...@N...poczta.gazeta.pl>

    Scenka rodzajowa: Wchodzę przedwczoraj o 17:55 do V oddziału Pekao SA w
    Warszawa (ten obok Rotundy). Połowa stanowisk tradcyjnie "nieczynna". W
    kolejce jeszcze jakieś 10 osób (za pięć minut zamykają). Pani z informacji
    podchodzi i pyta kto po co czeka. Jeden człowiek mówi: chciałem otworzyć
    konto. A ta pani do niego: proszę Pana, o tej porze? nie mógł Pan przyjść
    wcześniej, my do 18:00 pracujemy. Do diaska, co to ma być? Klient się pcha,
    konto chce otworzyć, za marne usług chce płacić a ona pracuje do 18:00? Kogo
    to obchodzi, że w centrum stolicy mają oddział z czterema stanowiskami
    obsługi klienta z czego ZAWSZE dwa są nieczynne? Kogo to obchodzi, że nie
    potrafią do 18:00 obsłużyć klientów, bo się ślimaczą? Ten bank jedzie tylko
    na tym, że oddziałow ma dużo i bankomatów trochę. Obsługa tragiczna.

    PS. W zasadzie to się nadaje na pl.pregierz tak samo.

  • 2. Data: 2002-07-09 16:04:49
    Temat: Re: Pekao S.A. za dużo klientów ma...
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Veteran
    > (...) Jeden człowiek mówi: chciałem otworzyć
    > konto. A ta pani do niego: proszę Pana, o tej porze? nie mógł Pan przyjść
    > wcześniej, my do 18:00 pracujemy. (...)

    miala racje - w tradycyjnym banku trzeba sobie otworzyc rachunek w takim
    oddziale zeby byl do niego wygodny dostęp.
    Dobra kobieta - ustrzegła klienta przed popełnieniem błędu ;-))
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-07-09 16:54:04
    Od: "Kazimierz Trzaskowski" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mscislaw" <M...@n...com> napisał
    > obsluga tragiczna a oferta zalosna. jesli ktos chce konto w Pekao SA
    > zakladac to sam sobie winien i nie ma co takiego glupka zalowac. w
    normalnym
    > kraju Pekao SA by splajtowalo i zostalo przejete przez konkurencje...

    Swiete slowa!!! Czasem bywaja tak zalosni, ze az smieszni - koleznka bodaj
    rok temu stracila karty, zrabowali jej bandyci, ktorzy na nia napadli, gdy
    wjezdzala do garazu. Nim zdazyla zlozyc zatrzezenia lobuzy falszujac podpisy
    nakupowaly sobie na te karty, co im w lapy wpadlo. Dwa banki uznaly jej
    roszczenia - w jednym banku prawie tysiac PLN w drugim bodaj 1500 PLN (nie
    chce juz opisywac szczegolow, ktore zdecydowaly, ze banki potraktowaly
    sprawe wyjatkowo ze wzgledu na udokumentowane okolicznosci), ale Pekaosa
    oczywiscie, nie oddal jej w sumie smiesznych na tym tle 200 czy 300 zl. Nic
    dziwnego, ze postanowila zabrac swoje pieniadze z tego banku. Kiedy
    zorientowali sie, ze stopniowo zamyka konto osobiste i zabiera lokaty w
    miare uplywu terminow nieoczekiwanie zostala najuprzejmiej zaproszona jako
    VIP i obdarowana nawet zlota karta bankowa...
    Te dwa inne banki byly duzo madrzejsze - zobaczyli najpewniej jaka i od
    kiedy klientka kase u nich trzyma i zeby jej nie stracic poszly na reke,
    pekaosa niestety obudzil sie z reka w nocniku.
    --

    Kazimierz Trzaskowski
    a...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2002-07-09 17:07:33
    Od: "Zbigniew Papiński" <z...@i...pl>

    Użytkownik Mscislaw <M...@n...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:agf2po$sha$...@p...kolumbus.fi...

> [...]
    normalnym
    > kraju Pekao SA by splajtowalo i zostalo przejete przez konkurencje...
    Witam,
    Może dodam, że w normalnym kraju nie ma takich zarządzających funduszami
    emerytalnymi.
    Wszystkie są napchane PEKAO, którego kurs wynosi dziś 95,5 zł za akcję.
    Wartość księgowa akcji PEKAO wg raportu za 1 kw 20002 =39,37 zł.
    Zatem kupujące instytucje widzą w nich jakąś tajemniczą moc skoro płacą 2,4
    zł za 1 zł marmuru:)))
    A cały sekret tkwi w dużym udziale PEKAO w indeksie Wig20 i Wig, co
    powoduje, że duże instytucje czują się zobowiązanie do podciągania kursu .
    No i od strony właściciela pewnie wszystko gra.
    Zysk spory. Cena akcji wyżej od tej sprzed roku o 50 % -więc w czym problem?
    W paru marudzących klientach?
    Pozdrawiam
    Zbyszek

  • 5. Data: 2002-07-09 17:26:30
    Od: "Veteran " <v...@N...poczta.gazeta.pl>

    Zbigniew Papiński <z...@i...pl> napisał(a):

    > W paru marudzących klientach?

    No właśnie dziwię się, że wydaje nam się że marudzi paru. Moim zdaniem
    marudzi większość. Tylko ludzie w tym kraju mają jakąś dziwną tendencję
    do ... przyzwyczajenia. Założyli kiedyś tam konto w banku w którym traktuje
    się ich jak natrętów i zamiast z tego banku uciekać pokornie poddają się
    traktowaniu przez pracowników w taki sposób. Ludzie, do diaska. W tym kraju
    są inne banki, nie tylko Pekao SA. Naprawde nie musicie tam kasy trzymać i
    cierpieć w oddziale jak w sklepie mięsnym za komuny. Może wreszcie ktoś kto
    tym bankiem zarządza przyjrzałby się pracy sowich pracowników, ewentualnie
    wydałby cokolwiek więcej pieniędzy na zwiększenie zatrudnienia jak sobie nie
    radzą. Pani Wiśniewska! Halo, spróbuje Pani?

  • 6. Data: 2002-07-09 17:45:21
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a v...@N...poczta.gazeta.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

> [...]
    > zamykają). Pani z informacji podchodzi i pyta kto po co czeka. Jeden
    > człowiek mówi: chciałem otworzyć konto. A ta pani do niego: proszę

    A jak się skończyła ta sytuacja - założył konto czy nie???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy
    potrafią zepsuć stalową kulę...
    Pszemol: No to jest nas dwu...

  • 7. Data: 2002-07-09 18:24:25
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

  • 8. Data: 2002-07-09 18:31:00
    Od: "WD" <w...@r...net.pl>

    ja mialem jeszcze lepiej - po dlugiej scysji z babka od obslugi klientow
    uslyszalem ze jesli mi sie cos nie podoba to sa inne banki ( sic !!!! )
    druga sprawa w ww banku - zmienialem konto z eurokonto student na zwykle
    eurokonto i po roku okazalo sie ze moje poprzednie konto dalej istnieje a
    dodatkowo naliczali mi skur****yny oplaty za jego prowadzenie , szkoda gadac
    przechodze do mbanku

  • 9. Data: 2002-07-09 19:29:52
    Od: "AUran" <a...@s...net.pl>

> [...]
    > eurokonto i po roku okazalo sie ze moje poprzednie konto dalej istnieje a
    -----
    W PKO B.P. sytuacja nie przedstawia sie niestety lepiej. W zeszlym roku
    skradziono
    mi dowod, zlodzieje otworzyli sobie na podstawie mojego dowodu konto w
    tymze
    banku (debile swoja droga, ciekawe na co liczyli), po otrzymaniu pierwszego
    wyciagu, od razu
    zadzwonilem, ze konta nie zakladealem, ze skaradzion dowod itp, itd,
    panienka powiedziala,
    ze w tej chwili zastrzega konto. Na drugi dzien stawilem sie w oddziale z
    pisemnym
    oswiadczeniem, w ktorym potwierdzilem co zaszlo. Przyjeli, potwierdzili na
    kopii przyjecie.
    I teraz najlepsze. Pieczatka na kopii, nosi date listopad 2001, dzis mamy
    lipiec, wczoraj
    dostalem kolejny wyciag w ktorym widnieje potracenie, za prowadzenie konta
    (zlodzieje-kretyni,
    przy otwieraniu wplacili 900 i wyplacili 880, zostal 20). Uparlem sie i
    postanowilem, ze nie pojde
    drugi raz do tego banku, ciekawi mnie tylko co zrobia jak kwota (zostalo
    jeszcze 2.16 zl) na rachunku
    bedzie mniejsza niz wymagane przez nich oplaty za prowadzenie.
    Pozdrawiam
    AUran

  • 10. Data: 2002-07-09 20:01:10
    Od: "mickeymouse" <m...@p...gazeta.pl>

    >radzą. Pani Wiśniewska! Halo, spróbuje Pani?

    moja znajoma ma u nich rachunek do którego dopłaca :0 miesięcznie 2-3 pln. Ale
    banku nie zmieni "bo to za dużo formalności" itd. Ciekawe ile jest takich osób ?

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl