  • 41. Data: 2002-08-14 19:59:14
    Temat: Re: Pekao S.A. za dużo klientów ma...
    Od: "Leonardus" <l...@p...gazeta.pl>

    > majac e-pakiet Fortisa mozesz korzystac bezplatnie zarowno z bankomatów
    > pekaosa jak i innych, ktore zobaczysz
    > *** blad ***

    Podobnie jest z kontem Prestiż w ING Bank

    Lesio

  • 42. Data: 2002-08-14 20:45:01
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Leonardus"

    > Podobnie jest z kontem Prestiż w ING Bank

    sprawdzilem w taryfie - fakycznie VE i Maestro ING są wtedy bez prowizji
    ale podobnie w Fortisie - jak masz VGold to bankomaty dla VE tez sa free
    *** blad ***

  • 43. Data: 2002-08-14 20:59:05
    Od: "sg" <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "sg" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > [...]
    >
    > Jeśli ci zależy na dużej sieci bankomatów to lepiej chyba wyjdzie duet
    > mbank+pkobp
    > za 3 pln/mies masz ich chyba więcej niż w pekao SA.i taniej
    > Gdyby jeszcze to było mało to możesz założyć e-konto(bez pro) w lukasie.
    >
    > KJ

    3 zł to duzo taniej , eurokonto plus z bajerami kosztyje mnie chyba ze 25v
    zł miesiecznie
    SG

  • 44. Data: 2002-08-14 21:18:50
    Od: "sg" <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "sg"
    >
    > to nie jest argument ;-))
    > majac e-pakiet Fortisa mozesz korzystac bezplatnie zarowno z bankomatów
    > pekaosa jak i innych, ktore zobaczysz
    > *** blad ***

    dzieki za cenne informacje, sprawdze.
    pozdrowienia,
    SG

  • 45. Data: 2002-08-26 08:21:12
    Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl>

    > Jedyne co mnie trzyma przy tym cholernym banku to siec bankomatow :-(
    >
    > SG

    To dziwne bo Lukas Bank korzystajacy z bankomatow BZWBK i czesci Euronetow
    nie ma wiele mniej ...

    AO

  • 46. Data: 2002-08-27 08:41:49
    Od: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>

    In article <ajdiqn$1f7$1@news.tpi.pl>, s...@i...pl wrote:

    > To nie jest prawda. Kwoty mniejsze od 50 mozna wyplacac rowniez z
    > bankomatow PKO BP. Wprawdzie nie ma tego w menu (tam kwoty zaczynaja sie
    > od 50), ale po wyborze opcji "inna kwota" mozna wpisac np. 20 i bankomat
    > wyplaci 20 zl. Sam tak zrobilem pare dni temu...

    Próbowałem kilka razy w różnych bankomatach PKO BP wypłacić
    np. 20, albo 130 zł i nie da się. Co ciekawe bankomaty nie
    wyświetlają nawet komunikatu, tylko nie wypłaca i już.
    --
    Pozdrawiam, Jacek Grodzki
    http://venus.ci.uw.edu.pl/~jacgro/nakarte.html

  • 47. Data: 2002-08-27 17:40:58
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 27 Aug 2002 08:41:49 GMT,
    osoba podpisana: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>
    napisała:

    > Próbowałem kilka razy w różnych bankomatach PKO BP wypłacić
    > np. 20, albo 130 zł i nie da się. Co ciekawe bankomaty nie
    > wyświetlają nawet komunikatu, tylko nie wypłaca i już.

    A gdzie próbowałeś?
    KJ(który w paru celowo wypłacał tak malo)

    --
    można nie mieć nawet żadnego sensownego argumentu, a dzięki odpowiedniej
    gestykulacji stworzyć poczucie wiarygodności.

  • 48. Data: 2002-08-28 10:00:22
    Od: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>

    In article <s...@k...kjonca.bogus>, Kamil Jonca wrote:
    > Dnia 27 Aug 2002 08:41:49 GMT,
    > osoba podpisana: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>
    > A gdzie próbowałeś?
    > KJ(który w paru celowo wypłacał tak malo)

    Np. na stacjach metra, oraz koło kina Moskwa w Warszawie.

  • 49. Data: 2002-08-28 10:39:48
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Grodzki" <j...@v...ci.uw.edu.pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > Np. na stacjach metra, oraz koło kina Moskwa w Warszawie.
    Na stacji metra na pewno siędało.
    KJ