  • 31. Data: 2002-08-14 12:25:05
    Temat: Re: Pekao S.A. za dużo klientów ma...
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Grodzki" <j...@v...ci.uw.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:slrnalkid0.830.jacgro@venus.ci.uw.edu.pl...
    [...]
    > Tak, ale bankomaty Pekao SA są chyba jedynymi w Polsce w których można
    > wypłacić 10 zł, albo 70 zł. I to jeżeli z eurokonta to bez prowizji.
    > W innych tylko 50 i wielokrotność.
    A to przepraszam, tego nie było w pierwotnych założeniach.
    KJ

  • 32. Data: 2002-08-14 12:35:35
    Od: s...@i...pl

    To nie jest prawda. Kwoty mniejsze od 50 mozna wyplacac rowniez z
    bankomatow PKO BP. Wprawdzie nie ma tego w menu (tam kwoty zaczynaja sie
    od 50), ale po wyborze opcji "inna kwota" mozna wpisac np. 20 i bankomat
    wyplaci 20 zl. Sam tak zrobilem pare dni temu...

  • 33. Data: 2002-08-14 12:39:17
    Od: "Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl>

    "Jacek Grodzki" <j...@v...ci.uw.edu.pl> wrote in message

    > Tak, ale bankomaty Pekao SA są chyba jedynymi w Polsce w których można
    > wypłacić 10 zł, albo 70 zł. I to jeżeli z eurokonta to bez prowizji.
    > W innych tylko 50 i wielokrotność.

    Bankomaty Kredyt Banku pozwalają na wypłaty poniżej 50 zł. 20 na pewno,
    10 - być może.

    --
    Marek "Barbidu" Barbaszynski m...@i...com.pl
    ----- The signature has been optimized away.

  • 34. Data: 2002-08-14 12:56:08
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Tak, ale bankomaty Pekao SA są chyba jedynymi w Polsce w których można
    > wypłacić 10 zł, albo 70 zł. I to jeżeli z eurokonta to bez prowizji.

    Jakas bzdura.
    Tylko w Euronetach jest min 50zl lub wielokrotnosc.
    W ING BSK min. 10zl
    W PKO BP min. 20zl
    i wiele, wiele innych...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 35. Data: 2002-08-14 12:57:58
    Od: No Name <v...@w...pl>

    (...)

    > Bankomaty Kredyt Banku pozwalają na wypłaty poniżej 50 zł. 20 na pewno,
    > 10 - być może.

    Dawny ZSRR jest jednym z nielicznych, w którym szary obywatel z gotówką
    może zawinszować sobie lot w kosmos. Co nie znaczy, że należy się tam
    osiedlić. Podobnie z Pekao SA - może, nie znaczy umożliwia - vide
    bankomat P. SA w Geancie w Gdańsku Osowej, który nie jest nadziewany
    banknotami mniejszymi niż 50 zł z definicji - chyba w interesie
    pobliskiego kiosku, gdzie nie płaci się kartą, a na codzienną gazetę 50
    zł to chyba trochę dużo.

    Pzdr: Dogbert

  • 36. Data: 2002-08-14 13:33:12
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > i wiele, wiele innych...

    potwierdzam np. w BZWBK, BPHPBK

  • 37. Data: 2002-08-14 14:09:28
    Od: bartek <b...@i...pl>

> [...]
    >za 3 pln/mies masz ich chyba więcej niż w pekao SA.i taniej
    >Gdyby jeszcze to było mało to możesz założyć e-konto(bez pro) w lukasie.

    Zawsze jeszcze mozna dorzucic przedplacona ING i bankomaty Slaskiego
    dochodza. Wyplaty od 10 zl.

    pozdrawiam
    bartek wysocki

  • 38. Data: 2002-08-14 18:40:37
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał
    w wiadomości news:ajd4km$pk6$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
    > A to Euronet ma dużo gorszą? W dużych miastach nawet dużo lepszą - bo
    > głównie w centrach handlowych.

    Euronet cos ostatnio zaczol znikac z dobrych punktow :-/

    --
    JaKi

  • 39. Data: 2002-08-14 19:01:29
    Od: "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" > Euronet cos ostatnio zaczol znikac z dobrych
    punktow :-/

    > --
    > JaKi

    Oj zaczął, zaczął. Mam tylko nadzieję, że w Kielcach pojawi się Multibank a
    wraz a nim następny Euronet. Z drugiej strony byłem miło zaskoczony
    pojawieniem się bankomatu sezonowego w Niechorzu.
    Marcin

  • 40. Data: 2002-08-14 19:19:16
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    Z drugiej strony byłem miło zaskoczony
    > pojawieniem się bankomatu sezonowego w Niechorzu.

    Niestety zapomnieli o gorach :-( a w Zakopcu pod kazdym bankomatem sporawe
    tlumy ludzi.

    --
    JaKi