  • 21. Data: 2002-07-08 00:31:04
    Temat: Re: OT Nazwa firmy
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    Użytkownik <m...@m...net> napisał(a):

> [...]

    Asssoto to MCI? Bo AFAIK to licencje daje KNUiFE i trzeba w tym
    celu zdać egzamin państwowy, a kryteria się ostatnio zaostrzyły.

    --
    Konrad J. Brywczyński
    Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.

  • 22. Data: 2002-07-08 06:32:50
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    > Czy ktos ma jakis pomysl na nazwe firmy? =)
    >
    > Pzdr, minik

    Roberako :-)))
    To był mój ulubiony miś !!!

  • 23. Data: 2002-07-08 07:09:51
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > bez wspolnikow =)

    To się chłopie zacharujesz na śmierc, prowadzac tak różnorodna działalnośc
    sam !

    Nazwe bym polecal krótka i łatwą do wymówienia dla ewentualnych kontrahentów
    w róznych krajach swiata.

    Wojtek

  • 24. Data: 2002-07-08 07:23:02
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>

    Użytkownik fotech <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3VaW8.184586$I...@n...chello.at...

> [...]
    > sam !
    >
    > Nazwe bym polecal krótka i łatwą do wymówienia dla ewentualnych kontrahentów

    I sprawdź w kilku najpopularniejszych językach, czy nie będzie
    to miało jakiś konotacji...

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl

  • 25. Data: 2002-07-08 17:45:00
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Asssoto to MCI? Bo AFAIK to licencje daje KNUiFE i trzeba w tym
    > celu zdać egzamin państwowy, a kryteria się ostatnio zaostrzyły.

    Ale ja ne bede dzialal jako firma ubezpieczeniowa czy brokerska, ale jako
    agent ubezpieczeniowy jednej czy 2. firm. Zdaje sie wowczas egzamin w danej
    firmie. W moim przypadku byla to MCI (Amplico, Winterthur, Ambulans i cos
    tam jeszcze).

  • 26. Data: 2002-07-08 17:46:12
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > sam !
    >
    > Nazwe bym polecal krótka i łatwą do wymówienia dla ewentualnych

    Ona juz istnieje od 12 lat. Teraz przechodzi w moje lapy i postanowilem
    przyszyc nazwe =)

  • 27. Data: 2002-07-08 17:46:56
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > I sprawdź w kilku najpopularniejszych językach, czy nie będzie
    > to miało jakiś konotacji...

    Bedzie to skrot i juz wiem jaki =)

  • 28. Data: 2002-07-08 20:24:17
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    Użytkownik <m...@m...net> napisał(a):

> [...]
    > egzamin w danej firmie. W moim przypadku byla to MCI (Amplico,
    > Winterthur, Ambulans i cos tam jeszcze).

    Zdajesz w firmie, ale jest to egzamin państwowy z wszystkimi tego
    rygorami. Nie wiem, jak MCI zachowuje się podczas egzaminów (czasem
    jest to farsa), ale dostajesz licencję, która upoważnia Cię do
    sprzedaży ubezpieczeń dowolnej firmy. ja licencję PUNU robiłem chyba
    w '97, też było trudniej, niż tydzień wcześniej, kiedy chodziły
    stałe zestawy pytań i ludzie się uczyli na pamięć. Podczas mojego
    egzaminu zdało chyba z 75% ludzi.

    Obecnie kurs licencyjny to bodaj 250 h (musiałbym spytać mamę,
    właśnie przygotowała projekt cyklu szkleń KNUiFE - zarówno teoria,
    jak i "ćwiczenia terenowe"). Więc to nie jest hop-siup, kiedyś
    było łatwiej - parędziesiąt h kursu głównie z prawa cywilnego
    i produktów. Teraz chwilkę to musi potrwać, nie jest to tylko
    odsiedzenie wykładów i egzamin chyba też nieco trudniejszy.

    Niemniej to temat raczej na alt.pl.ubezpieczenia, więc albo wal
    na priv, albo dopytaj na tamtej grupie.

    --
    Konrad J. Brywczyński "ZUS z pewnością jest instytucją
    k...@b...tk przestepczą, ale nie można nazwać

  • 29. Data: 2002-07-08 22:50:02
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Niemniej to temat raczej na alt.pl.ubezpieczenia, więc albo wal
    > na priv, albo dopytaj na tamtej grupie.
    Nie ja rozpoaczalem watek o ubezpieczeniach, a walic nie musze bo licencje
    juz mam i moge powiedziec ze teraz wszystko MTV =)