  • 1. Data: 2002-07-07 09:37:35
    Temat: karty anonimowe ?
    Od: "paul" <p...@i...pl>

    Witam,

    Podobno istnieją karty kredytowe, wydawane głównie przez banki z tzw. rajów
    podatkowych, na których nie widnieje imię ani nazwisko właściciela, tylko
    numer i expiry date karty.
    Czy na prawdę można nimi bezproblemowo płacić w punktach usługowych na całym
    świecie, kupować w internecie ( ? ) i wypłacać pieniądze w większości
    bankomatów?

    pozdrawiam,

    Paul

  • 2. Data: 2002-07-08 09:09:04
    Temat: Re: karty anonimowe ?
    Od: <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > świecie, kupować w internecie ( ? ) i wypłacać pieniądze w większości

    W Polsce też mamy takie karty > wydaje je Lukas Bank, można nimi płacić w
    sieciach hipermarketów i nie ma na nich nawet daty ważności ani podpisu. Nic co
    odróżniało by jedną kartę od drugiej.

    Bart

  • 3. Data: 2002-07-08 09:30:00
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sieciach hipermarketów i nie ma na nich nawet daty ważności ani podpisu.

    Chronione tylko PINem. Bardzo wygodne - np. ja uzywam karty nalezacej do
    innej osoby, co byloby niemozliwe przy "klasycznej".

    pzdr

  • 4. Data: 2002-07-08 10:55:15
    Od: <b...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Chronione tylko PINem. Bardzo wygodne - np. ja uzywam karty nalezacej do
    > innej osoby, co byloby niemozliwe przy "klasycznej".

    A czy ta osoba o tym wie?

    Bart