  • 1. Data: 2002-07-06 20:06:39
    Temat: konto walutowe?
    Od: "Arek" <o...@g...net>

    Nieznam sie i pytam.

    Czy zlotowki przeslane przelewem na konto walutowe w BZWBK zostana
    automatycznie przeliczone na walute rachunku i odwrotnie czy mozna przelac
    walute na dowolne konto w innym banku????

  • 2. Data: 2002-07-06 20:33:29
    Temat: Re: konto walutowe?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy zlotowki przeslane przelewem na konto walutowe w BZWBK zostana
    > automatycznie przeliczone na walute rachunku i odwrotnie czy mozna przelac
    > walute na dowolne konto w innym banku????

    Kiedys tak istotnie bylo (sam wykrylem i opisalem ;) ale ponoc juz
    zablokowali te mozliwosc.
    Mozna bylo tylkoz konta zewnetrznego.
    Na 100% dziala tak w Multibanku. No i szykowali sie do zniesienia oplat za
    konto walutowe, wakacje ida.. Mogliby w koncu ruszyc mozgi ;)

  • 3. Data: 2002-07-07 08:55:00
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <ag7k6d$jjg$1@news.onet.pl>, AMRA wrote:

> [...]
    > Na 100% dziala tak w Multibanku. No i szykowali sie do zniesienia oplat za
    > konto walutowe, wakacje ida.. Mogliby w koncu ruszyc mozgi ;)

    W ogole mozna cos wiedziec o takowym koncie walutowym? Gdzie jest
    najlepsze? Jesli w multibanku to ile kosztuje obecnie i jakie jest
    oprocentowanie. Tamniestety jest taki gaszcz informacji ze trudno sie
    polapac.
    WIem ze mozna zalozyc sobie konto walutowe zarowno w Euro jak i w $