  • 1. Data: 2002-07-06 20:29:05
    Temat: Blokada srodkow na VC
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@g...pl>

    Witam

    Dzis mialem taka sytuacje na dworcu PKP........

    Kupowalem bilet sieciowy, i placilem karta Visa Clasic z Banku PKO BP. Pani
    od razu sie spytala czy nie mam gotowki, ale ja nie mialem. Poszla po
    zelazko (w Gorzowie mamy tylko zelazka z Pekaosa) i zaraz poszla autoryzowac
    transakcje przez telefon.
    Otrzymala kod autoryzacji, ale nie mogla znalezc kwitkow do zelazka. Szukala
    dobre 10 minut i nic. Musialem zrezygnowac z zakupu biletu.
    Oczywiscie blokada 426 zl jest zalozona na karte... Po jakim czasie zejdzie
    taka blokada ???
    Czy bedzie to standardowe 7 dni, czy w przypadku kart wypuklych jest inaczej
    ??

    Leszek Kowalski

  • 2. Data: 2002-07-06 21:10:16
    Temat: Re: Blokada srodkow na VC
    Od: "Bartek Szymkowiak" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    zejdzie
    > taka blokada ???
    > Czy bedzie to standardowe 7 dni, czy w przypadku kart wypuklych jest

    W przypadku mojej kredytowej Visy BZ WBK, bylo to 7 dni chyba, ze bank lub
    instytucja, obslugujaca dana placowke przesle fax z info, ze do transakcji
    nie doszlo. NIESTETY nie ma mozliwosci, zeby inicjatywa wyszla od strony
    banku-wydawcy (BZWBK nie jest tu elastyczny, tj. mBank, ktory w takiej
    sytuacji dziala dosc szybko)

    --
    Zobacz: Czego bogaci ucza swoje dzieci, a o czym biedni nie maja pojecia!
    http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=24948

  • 3. Data: 2002-07-08 10:05:23
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartek Szymkowiak" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    [..]

> [...]
    > nie doszlo. NIESTETY nie ma mozliwosci, zeby inicjatywa wyszla od strony
    > banku-wydawcy (BZWBK nie jest tu elastyczny, tj. mBank, ktory w takiej
    Nieprawda
    Mi era zrobiała taki numer:

    najpierw blokada, a po 2-3 dniach obciążenie _bez_ zdjęcia blokady.

    Po jednym telefonie do BZWBK wszystko było załatwione.

    KJ