  • 11. Data: 2003-03-14 19:27:48
    Temat: Re: OT Excel 97
    Od: t...@p...onet.pl

    > Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No a ja mam inne doswiadczenia na 10 klas LO, kazda po ok 35 osob tylko 10
    > osob oddalo mi zadanie w Excelu 97.  W tym przypadku nie widze potrzeby
    > dokladania sobie pracy pod wersje 97
    >
    > BTW na szkolnych komputerach na ponad 50 kompow zaledwie na 2 stojacych w
    > zapleczach jest Office 97.
    >
    > --
    > JaKi

    No to wymieniliśmy się naszymi doświadczeniami a teraz należałoby jednak
    przetestować program. Miłej pracy. Tensor1.

  • 12. Data: 2003-03-14 22:39:28
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > dokladania sobie pracy pod wersje 97
    >
    > BTW na szkolnych komputerach na ponad 50 kompow zaledwie na 2 stojacych w

    Wszystko legal?
    Bogata szkola.
    Upgreade z 97 do wyzszych wersji tez przeciez kosztuje, a tu wszystko
    popodnoszone.
    Pzdr
    Krzysztof

  • 13. Data: 2003-03-14 23:12:38
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości

    > Wygrany konkurs na pracownie komputerowa + 2 sponsorowana pracownia przez
    > Metro AG ;)

    Gratuluje.
    Ale taka sytuacja nie jest regula.
    W wielu miejscach gdzie jest kilkanascie czy wiecej komputerow, jest
    przeglad Office od 97 do XP.
    Dobrze jest cos bardziej uniwersalnego zrobic tak, zeby "najwolniejszy
    wielblad w karawanie" mogl nadazyc.
    pzdr
    Krzysztof

  • 14. Data: 2003-03-14 23:12:50
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

  • 15. Data: 2003-03-15 10:48:30
    Od: "Adam " <a...@N...gazeta.pl>

    Czy ja pomyliłem forum , chciałem usłyszeć fachowe opinie na temat
    kalkulatorów kredytowych , a tu prosze dyskusja o software i pracowniach
    komputerowych , czy to już spam? Hehe to taki żart.

  • 16. Data: 2003-03-15 19:18:06
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    > Wszystko legal?
    > Bogata szkola.
    > Upgreade z 97 do wyzszych wersji tez przeciez kosztuje, a tu wszystko
    > popodnoszone.

    W biurze lub w domu to kosztuje rzeczywiscie, ale szkoly wyzsze
    to maja prawie za darmo.

    Chodzi oczywiscie o licencje Academic Alliance na calego MSDNa.
    W zestawie m.in. Windows, Office, Visual Studio.
    Cena taka, ze prywatnie to goly Windows drozej kosztuje....
    Prawo do instalcji na wszystkich komputerahc w ramach wydzialu
    a takze na prywatnych komputerach pracownikow i studentow.

    Nie wiem czy jest odpowiednik dla szkol.

    Pozdrawiam

    Marcin