  • 1. Data: 2003-03-13 23:12:29
    Temat: Fajna ksiazka - recenzja
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    To raczej zadna reklama nie bedzie - raczej zacheta :)

    W moje lapki ostatnio (jakos we wtorek) wpadla super ksiazka - i
    polecam ja zainteresowanyn osobom.

    Tomasz Żyminkowski, Ksztaltowanie wizerunku banku, Wydawnictwo
    Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznan 2003

    Ksiazka kosztuje 28 zl (152 strony) (jak juz mam robic kryptoreklame -
    Warszawiakom polecam ksiegarnie Profit - metro Centrum - w pasazu -
    mala, ale super zaopatrzna w tego typu ksiazki - ostatnio wydaje tam
    majatek - mozna placic karta - maja ciekawe znizki dla studentow,
    wykladowcow, zalezne od kwoty itp - ale i tak jest stosunkowo tanio -
    przykladowo za jedna ksiazke dalem 45 zl, pod SGHem byla po 55 zl, a w
    Empiku jakos za 65 widzialem). No ale wracajac do tematu :)
    Ksiazke wlasnie koncze czytac.

    Chcialbym ja polecic pracownikom bankow, piszacym jakies prace
    magisterskie i ogolnie osobom interesujacym sie takimi tematami.

    Bardzo ciekawa.
    Zaczne od tych zlych stron (zostalo mi 4 strony wiec chyba moge).
    Jest to jakas habilitacja chyba albo co - duzo zrodel z literatury
    niemieckiej przede wszystkim (Poznan ma dobre kontakty z Uniwersytetem
    "Technicznym" w Berlinie to sobie spisuja ;) - troche co prawda juz
    zaawansowana wiekiem. Pisana raczej co najmniej 2 lata temu - bo
    jeszcze wystepuja nazwy Handlobanki i WBK. Mozna znalezc kilka
    literowek + moim zdaniem bledow merytorycznych (nie wiem czemu ich
    recenzenci nie wyklapali), pisana niekiedy takim jezykiem, ze musialem
    zdania po kilka razy czytac, zeby sie dowiedziec o co chodzi - ale
    ogolnie i tu juz przechodze do chwalenia - warto przeczytac.
    Praktyki co prawda nie ma tutaj wcale, ale dawka zawartej teorii moze
    z tej ksiazki zrobic literature obowiazkowa dla osob studiujacych
    (pracujacych) finanse i bankowosc.

    Takiej literatury do tej pory brakowalo - dlatego wesprzyjcie
    Poznaniaka i kupujcie :)

    acha - to jak juz przy ksiazkach jestem
    Nie polecam natomiast ksiazki profesora z SGH:
    e-commerce, e-banking.
    Z uwagi na frugi czlon po porstu sie rzucilem, ale czegos takiego to
    ja dawno nie czytalem. I jak w sumie jestem cierpliwy do takiego
    jezyka (bo sam niestety duzo takim dretwym belkotem jestem zmuszony
    pisac), to ta ksiazka przerasta wszystko. Owszem, w specyficznych
    warunkach moze sie przydac (szczegolnie prawodastwo i ustalenia w UE
    na temat e-commerce i bankowosci), ale ogolnie jak dla mnie porazka
    (mam nadzieje, ze nikt mu tego nie doniesie - ale wolnosc slowa w
    koncu). Czego nigdy zazwyczaj nie robie - czesc stron przerzucalem w
    ogole nie czytajac.

    Aha - a jeszcze moze - Barbara Rozwadowska Public Relations, Teoria,
    Praktyka, Perspektywy - tez warta polecenia ksiazka.

    no to tak mi sie na reklame niektorych ksiazek zebralo

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-03-15 06:08:23
    Temat: Odp: Fajna ksiazka - recenzja
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    może pora zastanowić się nad utworzeniem na www.prnewas.pl
    działu typu "Biblioteka prnews.pl"

  • 3. Data: 2003-03-17 13:56:25
    Temat: Re: Fajna ksiazka - recenzja
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:b4r35p$2bb$1@news.onet.pl...
> [...]
    > polecam ja zainteresowanyn osobom.
    >
    > Tomasz Żyminkowski, Ksztaltowanie wizerunku banku, Wydawnictwo
    > Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznan 2003

    z autorem swego czasu mialem na ae w poznaniu cwiczenia z marketingu
    zajecia prowadzil ciekawie co pomoglo mi podjac decyzje o zdawaniu mark. w
    przedterminie ;-)))
    a ksiazke z ciekawosci musze przeczytac

    AS

  • 4. Data: 2003-03-17 15:03:53