  • 91. Data: 2004-04-30 13:00:32
    Temat: Re: OT
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 30 Apr 2004 14:05:30 +0200, w <c6tfcr$ntj$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > określają

    > Żartujesz prawda? Bo jeżeli nie - to to dopiero jest ROTFL.

    Nie no skąd, istnieją i mają się dobrze :)) ROTFL :)) Nie wiem co wy bierzecie,
    ale też chcę.

  • 92. Data: 2004-04-30 13:31:52
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> wrote:
    > To ja nie wiem co uratował. Naklejkę, siedzibę, depozyty? Może tak
    > konkretniej niż "bank" -- bez marketingowego bełkotu?

    Jak nie wiesz, to juz twoj problem.
    Moze powiedz jak rozumiesz ratowanie banku, bedzie latwiej.

    http://www.PRnews.pl

  • 93. Data: 2004-04-30 14:27:08
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 30 Apr 2004 15:31:52 +0200, w <c6tl0e$m49$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra'
    Macierzyński <m...@p...pl> napisał(-a):

    > Jak nie wiesz, to juz twoj problem.

    Czyli dupa -- tak chwalony Łaszewicz nic nie uratował.

    > Moze powiedz jak rozumiesz ratowanie banku, bedzie latwiej.

    Tak jak VW Skodę, BMW Rovera czy Audi Lamborghini. A nie tak jak Siemens Elwro
    czy Łakuszewicz BŚ.

  • 94. Data: 2004-04-30 15:17:14
    Temat: Re: OT - o Banku Społem - mniej poważnie ;)))
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    ja zupełnie na uboczu, poza Waszym sporem:
    kiedy Bank Społem jeszcze istniał była nawet placówka w Poznaniu. jedna.
    chciałem tam założyć lokatę, ale zawsze kiedy tam byłem było zamknięte...
    było to w jednym z wieżowców tzw. Alfy na Św. Marcinie, chyba w drugim z
    kolei od Ratajczaka, na piątym piętrze. w końcu poirytowany odszukałem nr
    do Warszawy, i w centrali usłyszałem "Ta Pani przychodzi tam w czwartki, w
    godzinach...(nie pamiętam)"...
    ;)))
    zawsze się uśmiecham wspominając ten bank - "Ta Pani"... :)))
    "oddział" był jednoosobowy, czynny jeden dzień w tygodniu, dwie lub trzy
    godziny, zajmował jeden lub dwa pokoje - nie wiem, drzwi było dwoje, ale
    może do tego samego pomieszczenia ;)))

    zbyszko janke

  • 95. Data: 2004-04-30 15:35:17
    Temat: Re: Łukaszewicz juz patrzy z góry na swoje dzieło...
    Od: "waldi" <brak@ANTYSPAM/konto.pl>

    Dokładnie tak chodziło o Lukas bank i jego ludzi którzy za Łukaszewicza
    mieli ludzkie warunki startowe a sami zrobili z niego(banku) obozy pracy dla
    panienek z opalonymi cerami w solarium.

  • 96. Data: 2004-04-30 16:37:31
    Od: b...@p...onet.pl

    > Dokładnie tak chodziło o Lukas bank i jego ludzi którzy za Łukaszewicza
    > mieli ludzkie warunki startowe a sami zrobili z niego(banku) obozy pracy dla
    > panienek z opalonymi cerami w solarium.

    O czym Ty czlowieku piszesz?! Gdybys mial choc troche pojecia (i szacunku) to
    bys napisal przynajmniej prawidlowo nazwisko Mariusza Lukasiewicza.

    pozdrawiam,
    Bartosz

  • 97. Data: 2004-04-30 16:39:22
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    to faktycznie bylo zenujace, przedstawicielstwo z takim przedstawicielem
    to pomylka....
    szybko je zamknieto....

    Ewa (Krakow)

    *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*

  • 98. Data: 2004-04-30 17:02:45
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> wrote:
    > Tak jak VW Skodę, BMW Rovera czy Audi Lamborghini. A nie tak jak
    > Siemens Elwro czy Łakuszewicz BŚ.

    BMW Rovera powiadasz.... Jakos tak chyba do konca im nie wyszlo.
    Co do bankow - dla ciebie bank to jak rozumiem marka i nic wiecej?
    No coz. W takim razie zakonczmy te dyskusje.

    http://www.PRnews.pl

  • 99. Data: 2004-04-30 17:37:59
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 30 Apr 2004 19:02:45 +0200, w <c6u0ra$43u$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra'
    Macierzyński <m...@p...pl> napisał(-a):

    > BMW Rovera powiadasz.... Jakos tak chyba do konca im nie wyszlo.
    > Co do bankow - dla ciebie bank to jak rozumiem marka i nic wiecej?

    Nie, jeszcze np. pracownicy. No i oddziały, klienci itp.

  • 100. Data: 2004-04-30 18:48:33
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> wrote in message

    > Co ma piernik do wiatraka? Po pierwsze Eurobank to nowy bank, więc jakie
    > opcje na jakie akcje miał dać? Dopiero co zainwestował własne pieniądze.
    > Po drugie opcje na akcje to się daje pracownikom w spółkach giełdowych
    > a Eurobanku na giełdzie żadnej nikt jeszcze nie widział. Strasznie
    > roszczeniowe podejście mają co poniektórzy w tym wątku. PRL i wychowaniem
    > w niej na kilometr cuchnie :)

    A czy japisalem, ze Lukasiewicz mial dac ? Pisalem o ogolnym mechanizmie
    zalatwiania takich spraw w niektorych instytucjach. Wez sie odfakaj ;-P