  • 1. Data: 2004-02-28 13:39:32
    Temat: OPAMIĘTAJCIE SIĘ
    Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl>

    Ludzie na litość boską opamiętajcie się. Mam dość czytania na tym forum
    biadolenia na temat mbanku i vw. Banki z natury swojej są nastawione na zysk
    więc wprowadzanie opłat nie powinno nikogo dziwić. Niektóre osoby na forum
    chwalą sie jakie to robią inwestycje liczone na kilkadziesiąt bądź kilkaset
    tysięcy a w nastepnych postach biadolą, że bank pobiera opłate 50 gr. To jest
    smieszne i robi się już nudne. NIE MA DARMOWYCH BANKÓW. ZA DARMO TO MOŻNA
    DOSTAĆ PO MORDZIE!!!

  • 2. Data: 2004-02-28 13:43:43
    Temat: Re: OPAMIĘTAJCIE SIĘ
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "Marcin" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ZA DARMO TO MOŻNA
    > DOSTAĆ PO MORDZIE!!!

    Też nie. Portfel Ci wezmą. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 3. Data: 2004-02-28 13:44:13
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > Ludzie na litość boską opamiętajcie się. Mam dość czytania na tym forum
    > biadolenia na temat mbanku i vw.

    Tak, opamiętaj się. Mam dość czytania o tym, że ktoś ma dość czytania.

    > Banki z natury swojej są nastawione na zysk
    > więc wprowadzanie opłat nie powinno nikogo dziwić.

    Te 'złote' wnioski były już dziesiątki razy....

> [...]
    > kilkaset
    > tysięcy a w nastepnych postach biadolą, że bank pobiera opłate 50 gr. To

    To prawda.

    > NIE MA DARMOWYCH BANKÓW. ZA DARMO TO MOŻNA
    > DOSTAĆ PO MORDZIE!!!

    Za darmo to nawet po mordzie się nie dostaje zawsze ;)

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2004-02-28 14:09:07
    Od: <j...@p...onet.pl>

    "Marcin" ma dosc.

    Marcin, proponuje na ikonce Twojego czytnika news nacisnac prawy klawisz
    myszy i wybrac z ukazujacego sie menu "usun" lub "delete"

    i masz juz spokoj z mB czy VW

    pozdrawiam
    byszko janke

  • 5. Data: 2004-02-28 14:39:23
    Od: "paulos23" <USUŃ_TOpaulos23@interia.pl>

    > Za darmo to nawet po mordzie się nie dostaje zawsze ;)

    Za darmo to boli gardło :))))

  • 6. Data: 2004-02-28 18:57:41
    Od: "mirek" <miroslaw@REMOVE_NO_SPAMbci.pl>

    "Marcin" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    zysk
    > więc wprowadzanie opłat nie powinno nikogo dziwić. Niektóre osoby na forum

    ROTFEL !!! a pamiętam takie czasu że jeden bank sie reklamowal, ze ma
    darmowe to i tamto i jeszcze nie ma marmuru.
    kto sieje wiatr to zbiera burze ot i tyle. a może ktoś zamarzył o marmurku
    :-))))

    jak zaczynal mbank, to był przełomem w opłatach. wtedy wszyscy się dziwi, ze
    można nie płacić za przelewy i ze bank zarabia na czymś innym. okazalo się
    ze mozna, dzieki temu wiele banków nie pobiera teraz kasy za przelewy
    elektroniczne. nie widze wiec powodu dlaczego teraz ktos ma sie nie dziwi ze
    płacić trzeba - nieważne ile 50 gr. czy 99 gr. bo dzisiaj masz 50 gr a jutro
    5 zł. jeszcze chwila i mbank zostanie zwyczajnym bankiem :-( bez polotu :-).

    mirek

  • 7. Data: 2004-02-28 18:58:53
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <3...@n...onet.pl>, Marcin wrote:
    > Ludzie na litość boską opamiętajcie się. Mam dość czytania na tym forum
    > biadolenia na temat mbanku i vw. Banki z natury swojej są nastawione na zysk
    > więc wprowadzanie opłat nie powinno nikogo dziwić.

    A na kiepską jakość pozwolisz mi łaskawie biadolić?

    Renata

  • 8. Data: 2004-02-28 19:47:23
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ludzie na litość boską opamiętajcie się. Mam dość czytania na tym forum
    > biadolenia na temat mbanku i vw.

    to nie czytaj. albo omijaj. mnie wiele tematow tez nie interesuje, wiec je
    omijam.