  • Data: 2019-04-23 16:12:47
    Temat: Re: OFE - decydujące starcie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gosc" napisał w wiadomości grup
    pl...
    J.F. wrote:
    >Żyją z podatków i nie płacą podatków.

    >W takim przypadku kapitał i tak wypływa z Polski.
    >Włoska firma zostawi tylko część z tego co dostała z polskich
    >podatków.

    Cos tam wyplywa, ale w przypadku robot budowlanych, to raczej znikoma
    czesc.

    No i patrz na ostatnie wydarzenia - nie wiem ile polskich firm Wlosi
    puszcza z torbami, ale wydaje sie, ze straca wadium.
    I tak im sie skonczy proba zabrania kapitału z Polski :-)

    >To może być prywatna wycieczka i zapłacą wszystko w Grecji.

    Moze byc.
    Ale jak zabiora pelny bak paliwa i pelny bagaznik zarcia, to znow cos
    fiskusowi wpadnie...

    >Holenderskiego i obojętnie gdzie.
    >Holenderski Heineken obliczy sobie ile ma zyskać już po opodatkowaniu
    >w Polsce, po opodatkowaniu w Niemczech, Danii itp.

    Ale jak kupi w Polsce, to VAT i akcyza wroca do budzetu.

    >Końcowy klient płaci podatek.
    >Jeśli polski polityk pije holenderskiego Heinekena to pije go na
    >koszt polskiego podatnika.

    Cos w tym jest, tylko przy naszej alkoholowej nagonce ... kupi polski
    polityk piwo na koszt podatnika ?
    Pewnie kupi, ale bedzie uwazal :-)

    Sejmowa restauracja zamawia, ale to chyba platne z prywatnej kieszeni.
    Na oficjalnych przyjeciach moze sie napic, o ile z udzialem gosci
    zagranicznych.

    https://dziennikzachodni.pl/ile-na-alkohol-wydaje-si
    e-u-prezydenta-za-andrzeja-dudy-duzo-ale-i-tak-mniej
    -niz-w-czasie-prezydentury-bronislawa-komorowskiego/
    ar/13351733

    I tu moga to byc drogie, zagraniczne alkohole ... ale czesc kosztow do
    zwrotu, tzn do budzetu.

    J.