  • Data: 2019-04-24 00:02:25
    Temat: Re: OFE - decydujące starcie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 23 Apr 2019 23:12:17 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Stan obecny to PKB w Słowacji jakieś 34 tys. euro,
    > u nas 31 tys. euro.

    Cos mi chodzi po glowie, ze zawsze mieli PKB wiekszy ... ale moze to z
    czasow CS ...

    > Wynik mówi sam za siebie.

    Przy czym w tym np pomaga przemysl samochodowy.
    A zainwestowali tam Peugeot i Toyota, KIA, VW.

    Przy czym wiadomo, ze takim inwestycjom sprzyja tania sila robocza,
    ulgi podatkowe, przyjazne przepisy, brak zwiazkow zawodowych ...
    no i troche stabilna waluta ...

    Akurat PSA i KIA zainwestowaly jeszcze na dlugo przed euro.

    P.S. Zawsze mozna zganic
    https://www.forum-ekonomiczne.pl/gospodarcze-samoboj
    stwo-slowacji-2/

    J.