  • Data: 2019-04-23 23:16:15
    Temat: Re: OFE - decydujące starcie
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 23 Apr 2019 04:46:32 -0700 (PDT), w
    <d...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Wpisz w google "opozycja wzywa do zakończeniu strajku" czy coś w ten deseń.
    > Albo co tam się będziesz męczył szukaniem- podaj wersję niezmanipulowana.

    4 pierwsze linki to jakieś nawiedzone pseudoportale.

    W piątym:
    W trudnym momencie, w 12. dniu strajku, w piątek 19 kwietnia 2019, tuż przed
    świętami wielkanocnymi Koalicja Europejska zabrała głos w sprawie protestu.
    Jednocześnie była to odpowiedź na wcześniejszą o dwa dni ,,eurodeklarację"
    Kaczyńskiego.
    Koalicja Europejska:

    - wezwała Jarosława Kaczyńskiego, by zakończył strajk;
    - wezwała rząd, by spełnił ,,słuszne postulaty strajkujących";
    - zadeklarowała, że sama je spełni, gdy będzie rządzić;
    a Grzegorz Schetyna osobiście wezwał Jarosława Kaczyńskiego do debaty o euro.
    ,,Jesteśmy tu po to, żeby zaapelować o zakończenie tego protestu" - oświadczył
    Grzegorz Schetyna. Do kogo ten apel? Do ZNP? Do setek tysięcy nauczycieli w
    całej Polsce? Okazuje się, że nie: ,,[Zaapelować] o to, żeby Jarosław Kaczyński
    podjął decyzje, wezwał premiera Morawieckiego i zarządził zakończenie tego
    konfliktu, czyli tak naprawdę zdecydował się o podwyżce, którą oczekuje
    środowisko nauczycielskie".

    Tak jak pisałem -- zmień sobie źródła swojej wiedzy.

    PS. Kolejny link był z polsatu:
    "Koalicja Europejska apeluje do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego oraz
    premiera Mateusza Morawieckiego o zrealizowanie postulatów nauczycieli i
    zakończenie protestu - oświadczył w piątek Grzegorz Schetyna. - Dziś opozycja
    jest w stanie obiecać wszystko - po wyborach, jak zawsze ze wszystkiego się
    wycofają. Zerowa wiarygodność - oceniła rzeczniczka PiS Beata Mazurek."