  • Data: 2019-04-20 11:16:41
    Temat: Re: OFE - decydujące starcie
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 Apr 2019 15:23:15 +0200, Wojciech Bancer wrote:

    > Nie wiem czy to będzie dokładnie 22, 23, 25, czy 10, 5, 15.
    > Rzecz w tym, że w tym czasie nie znajdzie innej pracy "na pełny etat"
    > za godne pieniądze.
    >
    > A skoro tak, to:
    >
    > * albo będą zarabiać na tyle, by nie musieć dorabiać (i nieistotne czy za 18,
    > czy 22, czy 30 godzin "pensum")
    > * albo będą musieli dorabiać, co efektywmnie zmniejszy jakość usług świadczonych
    > w źródle głównym
    >
    > I serio, wszelkie próby udowadniania że przecież "na godzinę zarabaiają w chuj"
    > nie jest rozwiązaniem problemu.

    Ja im kasy nie wytykam, mają owszem mało i powinni mieć więcej, ale powinni
    siedzieć te 8h w szkole i być w zasięgu, czy to ucznia czy rodzica czy
    kogokolwiek. Chciałem kiedyś porozmawiać z nauczycielką j. polskiego mojego
    dziecięcia, trzy razy odwiedzałem szkołę w różnych porach i ani razu jej
    nie zastałem. Owszem, niech zarabnia więcej, ale niech nie będzie
    nieuchwytna.

    > Zdaje się że Łokietek wyleciał:
    > http://www.edziecko.pl/Junior/7,160035,24536503,ojci
    ec-przejrzal-podrecznik-do-historii-z-podstawowki-z-
    nonszalancja.html

    > Ale nie o tym mówi podstawa programowa, tylko o tym co ma opanować
    > w danym roku uczeń. A to się może dowolnie zmieniać.

    Przeczytałem artykuł i uważam, że to bicie piany. Jest dokładnie tak jak
    odpowiedział MEN. W czartej klasie lecą po łebkach, potem jest szczegółowo.
    Ma to sens. Z miesiąc temu w piątej klasie moja pociecha przerabiała
    podział dzielnicowy, zatem nikt nic pod dywan nie zamiata.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka