  • 1. Data: 2009-10-12 19:52:31
    Temat: [OF] chyba dostal zadyszki
    Od: "pg" <p...@i...pl>

    Lokata optymalna w open finance, wniosek zlozony w piatek i tego samego dnia
    przelew zalapal sie trzecia sesja. Nie mialem wielkiej nadziei na zalozenie jej
    w piatek ale na chwile obecna na www.lokaty.open.pl dalej ma status jako
    'zlozony wniosek'. Pewnie pojawi sie jutro (mam nadzieje ze z wlasciwa data
    zalozenia)

    Przy okazji podobna zadyszka z karta keep it simple, juz tydzien analizuja
    podpisana jednostronnie umowe ale obiecali ze 'jutro' przyjdzie na pewno z banku
    i beda dzwonic... Od momentu pierwszego telefonu z OF to mamy juz prawie miesiac
    ale poczekam max do konca tygodnia bo jak nie to simple do kosza :)

    GP

  • 2. Data: 2009-10-12 20:01:37
    Temat: Re: chyba dostal zadyszki
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 12 Paź, 21:52, "pg" <p...@i...pl> wrote:

    > Lokata optymalna w open finance, wniosek zlozony w piatek i tego samego dnia
    > przelew zalapal sie trzecia sesja.

    Ja wniosek zrobiłem w czwartek i w piątek rano poszła kasa. Odezwali
    się dopiero w poniedziałek rano, ale z datą piątkową i odsetki
    naliczone od piątku, więc jest ok.

  • 3. Data: 2009-10-13 11:07:18
    Temat: Re: [OF] chyba dostal zadyszki
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "pg" <p...@i...pl> napisała:

> [...]
    >'zlozony wniosek'. Pewnie pojawi sie jutro (mam nadzieje ze z wlasciwa data

    U mnie przelew poszedł trzecią sesją w czwartek i niestety lokata otwarta
    z datą piątkową. Potwierdzenie na maila dostałem w poniedziałek rano.

> [...]
    >ale poczekam max do konca tygodnia bo jak nie to simple do kosza :)

    U mnie trwało to niecały tydzień, więc pewnie zaraz się do Ciebie odezwą.

    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    mail-to(rot13): | - Jam częścią tej siły
    a...@r...bet | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")