  • 1. Data: 2009-10-12 18:33:26
    Temat: citi podwyzsza limit na kk
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    i znowu mi podwyzszyli limit o jakieś 50% bo jestem niby takim super
    klientem, a ja tylko przelewy z karty robie i splacam calosc zadluzenia...

    jak oni na mnie zarabiają? karta w klaserze sobie leży

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2009-10-12 18:43:06
    Temat: Re: citi podwyzsza limit na kk
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > i znowu mi podwyzszyli limit o jakieś 50% bo jestem niby takim super
    > klientem, a ja tylko przelewy z karty robie i splacam calosc zadluzenia...

    Przecież zdajesz sobie sprawę, że Citi w tej kwestii jest bankiem
    całkowicie do dupy. Jednym podwyższają bez powodu, chociaż się o to nie
    proszą, a innym dają limit w wysokości jednomiesięcznych zarobków i za
    żadne skarby nie chcą podnieść.

    Chcesz coś od Citi to udawaj, że tego nie chcesz i czekaj aż łaskawie
    sami to dadzą.

    Jeden z powodów dlaczego się z nimi rozstałem.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-10-12 20:02:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" havspn$5qo$...@o...icpnet.pl

    > i znowu mi podwyzszyli limit o jakieś 50% bo jestem niby takim super klientem, a ja
    tylko przelewy z karty robie i splacam calosc
    > zadluzenia...

    Zauważyli, że nie starcza Ci na zakupy, więc podwyższyli. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2009-10-12 22:35:02
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup
    > i znowu mi podwyzszyli limit o jakieś 50% bo jestem niby takim super
    > klientem, a ja tylko przelewy z karty robie i splacam calosc zadluzenia...
    >
    > jak oni na mnie zarabiają? karta w klaserze sobie leży

    No zobacz, ja też tak robię, a mi znowu nie podwyższyli! :)

  • 5. Data: 2009-10-12 22:39:51
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 13 Paź, 00:35, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > No zobacz, ja też tak robię, a mi znowu nie podwyższyli! :)

    Mi też nie..;-) Za to po którymś dobiciu limitu zadzwonili z
    propozycją rozłożenia długu na karcie na raty. A jak nie, to "może
    kredyt gotówkowy 119.900,00 PLN ?", usiłowało sprzedać Citi Dziewczę.
    Gwoli ścisłości: posiadam u nich kartę CitiGiold LOT z limitem 6000
    pln, najniższym spośród posiadanych wszystkich kart kredytowych. Chyba
    nigdy ich nie zrozumiem.

  • 6. Data: 2009-10-12 23:31:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" hb0am4$u0m$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > No zobacz, ja też tak robię, a mi znowu nie podwyższyli! :)

    A ja lubię Citi i jak tylko wyjdę z ,,domu'', pójdę do Mille
    z rachunkami, aby ,,stworzyć' listę odbiorców i będę przelewał
    z karty Mille. Limit w Citi nie starcza -- dwa mieszkania i dwa
    telefony komórkowe oraz cztery VoIPowe..

    W Mille mam 21900 -- starczy z pewnością :) i na opłaty, i na zakupy.
    Dodatkową kartę zrobiłem matce, ale matka ,,płacze'', że jej ta karta
    nie podoba się, bo trzeba stukać PIN i brak bezpłatnego ubezpieczenia
    doprowadza ją do smutnego stanu zwanego chyba stresem... Z zakupów matki
    Mille zwraca 1% w ramach keszbeku.

    Jak wyjdę z ,,domu'' -- jeśli wyjdę. ;) W ciągu zaledwie dwóch miesięcy 3 razy
    byłem bliski śmierci, a być może nawet byłem blisko, ale już po tamtej stronie.
    Aby było jasne ;) -- żadnych tuneli nie widziałem, żadnej światłości, żadnego
    głosu prowadzącego, żadnych aniołów... Raczej wqrwienie z powodu bezsilności
    i solidne postanowienie -- muszę wyzdrowieć i żyć, aby się śmiać!!! :)

    A to wqrwienie też tylko w chwilach świadomości. Jeden dzień a później dwa
    dni (z malutkimi przerwami) byłem nieprzytomny. Czas uciekł i jego ślad
    zobaczyłem jedynie na zegarkach oraz na wadze -- schudłem. :) Później
    jeszcze kilka godzin, które zaczęły się (w chwili wychodzenia spod
    prysznica) całkowitą niemożliwością oddychania. :) Po tym ostatnim
    gubiłem się w swoim własnym mieście i wiele rzeczy musiałem sobie
    przypomnieć. :) Ale na pewno nie mam uszkodzeń spowodowanych
    niedotlenieniem mózgu. :) Co najwyżej mam nadal chore tak
    zwane drogi oddechowe. :) Dolne, choć pewnie i gardło mam nadal chore. :)

    Od ratowników medycznych wiem o tym, że człowiek ma w organizmie (głownie
    w płucach) dużo powietrza/tlenu i może długo żyć bez oddychania, o ile
    serce nie przestanie pracować. Serce mam mocne. Dzięki tym informacjom
    mogłem spokojnie :) leżeć i czekać na możliwość :) oddychania, która
    nie pojawiła się wcale szybko. :) Chciało mi się śmiać, ale nie mogłem
    ani wciągać powietrza, ani wypuszczać. Mogłem poruszać się, ale nie
    mogłem oddychać. :) Gdybym nie pamiętał tamtej lekcji, udzielonej mi
    przez ratownika, chyba bym zwariował ze strachu!!! :) W dzieciństwie
    uczono mnie, że po 7 minutach bez oddychania człowiek nieodwołalnie
    umiera. Teraz wiem o tym, że nie przymiera nawet po dziesięciu, o ile
    serce pracuje poprawnie. :) 3.5 minuty bez oddychania wyrabiam z lekkim,
    typowym wysiłkiem -- na przykład idąc. :) Później (po tym czasie) potrafię
    utracić przytomność. :)

    Ratownik medyczny namawiał mnie na naukę udzielania pierwszej pomocy.
    Odparłem, że nie zamierzam nikogo reanimować, gdyż sam nie potrzebuję
    takiej pomocy. Teraz widzę, że częściowo miałem rację -- masażu serca
    nie potrzebowałem, serce ślicznie i miarowo :) łomotało -- przynajmniej
    wtedy, gdy byłem świadomy, natomiast sztuczne oddychanie i tak by się
    nie powiodło w takiej sytuacji. :)

    Swoją drogą -- proszę Cię Boże, byś błogosławił tym, którzy walczą z astmami
    itp. chorobami układu oddechowego. Strasznie głupio, gdy człowiek nie może
    oddychać, choć dookoła ma powietrza pod dostatkiem. :)

    Słyszę często dużo złego o medykach, lekarzach, ratownikach
    medycznych -- a ja znam tych ludzi z dobrej strony. :) Niemal
    każdej osobie z tego środowiska mogę wystawić ocenę wzorową. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2009-10-13 05:49:03
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Gwoli ścisłości: posiadam u nich kartę CitiGiold LOT z limitem 6000
    > pln, najniższym spośród posiadanych wszystkich kart kredytowych. Chyba

    kiedyś też chciałem aby podnieśli mi limit, ale bez tony papierów się
    nie dało, jednak przy okazji propozycji jakiegoś kredytu gotówkowego (na
    kwotę chyba 10x większą niż limit karty) poprosiłem, aby zamiast składać
    mi takie propozycje podwyższyli mi limit na kk...po kilku tygodniach
    dostałem info, że limit "ze względu na dobrą współpracę" mi podwyższyli,
    do dzisiaj nie wiem czy to wynik mojej prośby czy tylko zbieg okoliczności

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2009-10-13 05:51:12
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    Gwoli ścisłości: posiadam u nich kartę CitiGiold LOT z limitem 6000
    pln, najniższym spośród posiadanych wszystkich kart kredytowych. Chyba

    a ja rozumiem - im chodzi o zarabianie na odsetkach, wezmiesz kredyt -
    bedziesz placil odsetki, wezmiesz wiekszy limit do karty - nie wiadomo czy w
    ogole bedziesz placil odsetki...Zaloze sie ze jakbys podpisal ze bedziesz
    bral polowe limitu na karcie na kredyt to szybko bys dostal karte z limitem
    100kzl :-)

    Inna sprawa ze w ogole limity w Citi sa zalosne, w innych bankach bez
    problemu (i na starcie) mozna dostac 2-3x wieksze limity. Bank widac idzie
    na ilosc wydanych kart...

  • 9. Data: 2009-10-13 06:07:21
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:hb0fap$l8g$1@inews.gazeta.pl...

    > doprowadza ją do smutnego stanu zwanego chyba stresem... Z zakupów matki
    > Mille zwraca 1% w ramach keszbeku.

    A to ciekawe. Wczoraj, po ok 3 m-cach odz zlozenia reklamacji, ze nie
    zamkneli mojej karty, zadzwonilo dziewcze z Mille i namawialo mnie na
    pozostanie w Mille... zapytala co by moglo mnie przekonac do wycofania
    rezygnacji. Powiedzialem, ze chyba nie sa w stanie, bo uzywam obecnie karty
    z cashbackiem w Polbanku. Miala do zaproponowania tylko wymiane na zoltego
    Mastercard albo VISE, jako zalete podala ubezpieczenie. Stwierdzilem, ze
    tych kart u mnie dostatek i nie potrzebuje takiej co bedzie lezala w
    szufladzie. Karta juz jest zablokowana, a odpowiedz na reklamacje dostane...
    w jakims blizej niesprecyzowanym czasie ;).
    Dziwne, ze skoro maja mozliwosci uruchomienia cashbacku nie oferuja tego w
    takim przypadku, a mowia o lipnym ubezpieczeniu.

    MK

  • 10. Data: 2009-10-13 09:32:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MK" hb15f0$efc$...@n...wp.pl

> [...]
    > Dziwne, ze skoro maja mozliwosci uruchomienia cashbacku nie oferuja tego w takim
    przypadku, a mowia o lipnym ubezpieczeniu.

    Mnie zaproponowali keszbek (nawet jest -- zwrócili 1.8 złotych) i powiedzieli,
    że tę propozycję składają tylko przez telefon. Gdy sam otworzę dodatkową
    kartę -- keszbeku nie będzie. :)

    Jak lipne to ubezpieczenie? Płatne? Bezpłatne?
    Matce wyskrobałem (wiem, skrobanki są niemodne od czasu wpłynięcia łupinki
    Langenorta do Władysławowa) wiadome kody, aby w razie czego łupieżca nie
    mógł zagrać kartą w ruletkę via net. Sobie zresztą też wyskrobałem. :)
    Zostaje podpatrzenie PINu.

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'