  • 1. Data: 2009-10-12 19:09:10
    Temat: Fraud czy prawdziwa oferta?
    Od: Wojo <"wbijok[no-spam]"@wp.pl>

    Witam,
    Spotkałem się z taka oto ofertą. Czy ktoś bliżej to może przetestował?
    Czy to nie jest przypadkiem fraud z kradzionymi KK. Jakiś czas temu było
    o tym głośno.

    *************
    Poszukujemy studentów do przetestowania
    Kart Kredytowych.

    Karta Kredytowa jest wydawana bezpłatnie na cały okres studiów
    lub do ukończenia 26 roku życia.

    Karta studencka jest całkowicie bezpłatna !!!
    - nie ma opłat miesięcznych, rocznych itp.
    - można ją mieć na wszelki wypadek...

    Test polega na dokonaniu 3 transakcji przy użyciu karty na dowolną kwotę.
    Następnie można z karty zrezygnować lub sobie zostawić.

    Wraz z Kartą można przetestować bezpłatne konto osobiste, za które
    również otrzymasz wynagrodzenie.

    Każda osoba testująca otrzymuje :

    do 250zł

    Istnieje możliwość podpisania z nami umowy o dzieło na polecanie
    studentów do odbioru karty,
    minimalne wynagrodzenie 1000zł

    Ilość kart do przetestowania ograniczona.
    Decyduje kolejność zgłoszeń.
    Test zaczynamy 1 pażdziernika.

    Jeżeli jesteś zainteresowany/a przetestowaniem Karty proszę o maila
    zwrotnego a w TEMACIE WIADOMOŚCI PROSZĘ WPISAĆ
    " TAK - IMIĘ i NAZWISKO - NR TELEFONU - ROK STUDIÓW"

  • 2. Data: 2009-10-12 19:46:11
    Temat: Re: Fraud czy prawdziwa oferta?
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    Bardzo prosto to sprawdzić: czy ktoś, kto poleca ten rodzaj
    działalności - ma nazwę firmy / nazwisko / telefon / stronę
    internetową, a przede wszystkim czy gdzieś w tych nazwach jest nazwa
    jakiegoś banku itp.

    Michał

  • 3. Data: 2009-10-12 19:47:15
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Wojo" <"wbijok[no-spam]"@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to nie jest przypadkiem fraud z kradzionymi KK. Jakiś czas temu było o tym

    Biedny student, pójdzie siedzieć za współudział w kradzieży.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2009-10-12 19:52:51
    Od: Wojo <"wbijok[no-spam]"@wp.pl>

    > Biedny student, pójdzie siedzieć za współudział w kradzieży.

    Niestety już nie jestem studentem, a takie pytanie zadał mi właśnie
    student znajomy.

> [...]
    > działalności - ma nazwę firmy / nazwisko / telefon / stronę
    > internetową, a przede wszystkim czy gdzieś w tych nazwach jest nazwa

    I tak też doradziłem, ale pytam bo może ktoś się spotkał.

    Wojtek

  • 5. Data: 2009-10-13 09:14:17
    Od: "jacko" <s...@t...com>

    > Czy to nie jest przypadkiem fraud z kradzionymi KK.
    Mhm, moim zdaniem frodo. Albo inny hobbit... (Sam czy jak mu tam bylo).

  • 6. Data: 2009-10-13 14:19:55
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Wojo <"wbijok[no-spam]"@wp.pl> writes:

    > Spotkałem się z taka oto ofertą. Czy ktoś bliżej to może przetestował?
    > Czy to nie jest przypadkiem fraud z kradzionymi KK. Jakiś czas temu
    > było o tym głośno.

    Tego nie da sie stwierdzic bez istotnych informacji.
    Ale to moze nie byc fraud:

    > Poszukujemy studentów do przetestowania
    > Kart Kredytowych.
    >
    > Karta Kredytowa jest wydawana bezpłatnie na cały okres studiów
    > lub do ukończenia 26 roku życia.

    Bezrobotni zazwyczaj nie maja ukonczonych studiow.

    > Karta studencka jest całkowicie bezpłatna !!!
    > - nie ma opłat miesięcznych, rocznych itp.

    W tej chwili, a moze nawet do ukonczenia studiow.

    > Test polega na dokonaniu 3 transakcji przy użyciu karty na dowolną kwotę.
    > Następnie można z karty zrezygnować lub sobie zostawić.

    Jak z kazda karta.

    > Wraz z Kartą można przetestować bezpłatne

    (obecnie)

    > konto osobiste, za które
    > również otrzymasz wynagrodzenie.

    (w nieznanej wysokosci).

    > Każda osoba testująca otrzymuje :
    >
    > do 250zł

    1,50 zl to takze jest "do 250 zl".
    Albo np. 0,15% od tych wykonanych 3 transakcji.

    > Istnieje możliwość podpisania z nami umowy o dzieło na polecanie
    > studentów do odbioru karty,
    > minimalne wynagrodzenie 1000zł

    pod warunkiem wykonania planu sprzedazy oczywiscie. Nikt nie mowil ze
    studenci maja byc drodzy.

    > Ilość kart do przetestowania ograniczona.

    Ilosc atomow w Ukladzie Słonecznym takze jest ograniczona.
    --
    Krzysztof Halasa