  • 1. Data: 2009-10-12 17:18:25
    Temat: Pytanie o kartę payWave BZWBK
    Od: Adrian <a...@g...com>

    Witam,

    Zastanawiam się nad kartą payWave w BZWBK, jest to złotówkowa Visa
    Elektron<30, gdzie płaci się 1 zł miesięcznie. Pytanie brzmi czy jest
    ona wypukła i czy można nią płacić w internecie.

    Korzystam od pewnego czasu z wypukłej Visy Elektron Inteligo, da się
    płacić przez internet, można kupować bilety lotnicze (koszt 0 zł,
    zwykle prowizja od płatności innymi kartami to min 30 zł). Podobno tą
    z Inteligo można podpiąć ponawet pod Paypal, chociaż mi to zbędne bo
    mam podpiętą MC z BZWBK walutową.

    Szukam karty, która zastąpi tą z Inteligo. Czy karta z BZWBK ma
    podobną funkcjonalność ?

    Pozdrawiam,
    Adrian

  • 2. Data: 2009-10-12 18:27:24
    Temat: Re: Pytanie o kartę payWave BZWBK
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > jaki cel masz w zmianie płatnej karty na płatną kartę?

    może wygląd tamtej się już znudził?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    kartami bzwbk można płacić w necie

  • 3. Data: 2009-10-12 18:38:26
    Od: Adrian <a...@g...com>

    On 12 Paź, 20:15, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    > jaki cel masz w zmianie płatnej karty na płatną kartę?

    mam konta walutowe w WBK, mozna miedzy nimi robic przelewy darmowe np.
    PLN > USD i placic na Paypalu
    a nie chce miec kont w 100 bankach

  • 4. Data: 2009-10-12 18:45:28
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "zlotowinfo" news:havrov$7nv$1@inews.gazeta.pl

    > jaki cel masz w zmianie płatnej karty na płatną kartę?

    Może chodzi o zajefajny wizerunek karty jaką wydaje BZWBK - wiadomo, że o
    gustach się nie dyskutuje, ale dla mnie to majstersztyk wzornictwa :]
    Plastik inteligo na jej tle wygląda mizernie...

  • 5. Data: 2009-10-12 19:49:49
    Od: marco <u...@s...net>

    Adrian pisze:
> [...]
    > Elektron<30, gdzie płaci się 1 zł miesięcznie. Pytanie brzmi czy jest
    > ona wypukła i czy można nią płacić w internecie.

    Jak każda VE jest płaska.
    Płacić przez internet można.

    > Szukam karty, która zastąpi tą z Inteligo. Czy karta z BZWBK ma
    > podobną funkcjonalność ?

    Ma taką samą plus możliwość płatności zbliżeniowych plus jak ktoś
    uwielbia komplikować sobie życie jest opcjonalny 3D Secure. W
    przeciwieństwie do BRE klonów brak możliwości samodzielnego ustalania
    limitów MO/TO/IO co można uznać za sporą wadę.

    --
    M.