    From: "Salpeter" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nr rachunku w PKO BP
    Date: Thu, 1 Aug 2002 23:28:56 +0200

    > Informujemy jednocześnie, iż dyspozycje przelewu na rachunki
    > w PKO BP S.A. nie spełniające przedstawionych wcześniej
    > wymagań są przez Bank PKO BP S.A. od dnia 29 lipca br.
    > zwracane do naszego Banku i są następnie księgowane
    > na rachunek zleceniodawcy.
    > W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt
    > z Doradcami w Help-Line pod numerem 0 (prefix) 32/ 357-00-10.
    >
    > ING Bank Śląski S.A.
    > <<<
    >
    > Tak sie sklada, ze pracuje w firmie, ktora posiada konto w PKO BP,
    > wiec po przeczytaniu tej wiadomosci zadzwonilem do II oddzialu we
> [...]

    istotnie PKO BP 29-07 wprowadził system weryfikacji numerów rachunków
    przelewów przychodzących.
    ich infolinia 0800...... nie potrafi podać właściwej postaci numeru
    rachunku, natomiast podają nr telefonu centrali oddziału prowadzącego
    rachunek.

    dotąd z mBanku nr rachunku PKO BP w starej postaci 10204809-xxxxxx-270-41
    podawałem bez myślników i przelew zdefiniowany dochodził. 30 lipca wrócił.
    jakaś pani z księgowości poradziła podawać w starej postaci, ale z
    myślnikami, dotąd nie był cofnięty - więc może tak będzie działać.