  • Data: 2002-08-02 16:49:13
    Temat: Re: Nr rachunku w PKO BP
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "januszek" <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl> napisał w
    wiadomości news:67dlku8ohe98drr220h2rh2cd2ruhq73hd@4ax.com...

    > Na wyciagach drukuja stary numer z kreseczkami a potem w nawiasie nowy
    > zaczynajacy sie od cyfr kontrolnych. Natomiast ING kaze te cydry
    > kontrolne wpisyawac w srodek. Czyli defacto to trzeci juz numer... I
    > nikt nie potrafi mi wyjasnic o co chodzi (nikt to znaczy, ani
    > infolinia ING, ani pracownicy PKO BP) :P

    Chodzi o bardzo prosta rzecz... dzieki takiemu zapisowi bank nadawcy bez
    problemu identyfikuje PKO, a PKO bez problemu sprawdza czy numer rachunku
    jest poprawny.
    Od kilku miesiecy znajduje sie w FAQ informacja, ze tak nalezy wpisywac
    numer rachunku w PKO, ale kto by czytal FAQ ;) Hm... bankowcy chyba czytaja,
    bo jeszcze nie tak dawno temu radzili usuwac liczbe kontrolna i wstawiac
    kreske po numerze rozliczeniowym oddzialu... Teraz wiekszosc bankowcow
    radzi aby dopisac na poczatku numer rozliczeniowy oddzialu ;).

    Maciej