  • Data: 2018-08-19 22:22:46
    Temat: Re: Nowy regulamin kart kredytowych Citi a Revolut
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 18 sierpnia 2018 11:31:00 UTC+2 użytkownik Wojciech Bancer napisał:

    > A to coś się zmieniło, bo ja kiedyś (3-4 miesiące temu) doładowywałem z Simplicity
    i nie miałem żadnych odsetek, ani też prowizji.
    Może zmieniło się to, że to w końcu poprawili. Albo miałeś szczęście i u Ciebie się
    ten głupi błąd nie pojawił (tak w citku bywa, żonie się kiedyś zawiesiło wysyłanie
    smsów 3d-secure i dopiero ręczna interwencja pomogła).

    > Transakcja była widoczna jako bezgotówkowa.
    O, a po czym to w citku rozróżniasz?