  • Data: 2018-08-21 10:35:19
    Temat: Re: Nowy regulamin kart kredytowych Citi a Revolut
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2018 23:00:51 UTC+2 użytkownik Wojciech Bancer
    napisał:

    > E tam, nie zabiorą. Ja tą kartę na dniach wypowiadam, 300 zł w bonach
    > niedawno zgarnąłem, to po co mi ona dalej. Nawet nie da się przypisać
    > do Apple Pay. ;)

    To jeszcze przynajmniej stówkę możesz z tego wyciągnąć, jeśli co nieco tą kartą
    wydawałeś - kliknij wypowiedzenie w ST, tak mniej więcej po tygodniu powinni
    zadzwonić z propozycją moneybacku 10% - co prawda max. zwrot to 100zł do wypłaty za 3
    miesiące - ale kto wie, czy tego numeru nie da się powtarzać co kwartał, sprawdzamy
    to właśnie z kartą simplicity żony, za którą dostaliśmy stówkę oraz telefon (choć nie
    taki, jaki myślałem, że będzie - w temacie reklamacja do reklamacji ze straszeniem
    Rzecznikiem Finansowym ;)