  • Data: 2018-08-20 14:24:38
    Temat: Re: Nowy regulamin kart kredytowych Citi a Revolut
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2018 10:37:34 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Ale to tylko Ty twierdzisz, że zasileniua revoluta są traktowane inaczej niż zakup.
    > Wiele osób pisało(*) że jest jak pozostałe a Ty się upierasz że nie.
    > Może sam coś kręcisz :P

    Ja jedynie powtarzam historie z drugiej ręki, ale usłyszane od dwóch w miarę godnych
    zaufania osób, datowane mniej więcej kwiecień-maj.
    Być może byli to pionierzy, dzięki których reklamacjom - mimo, że załatwionym
    odmownie - citek w końcu to naprawił.
    Sam revoluta nie mam (głupia apka nie chce się zainstalować ze sklepu play na
    tablecie, tak samo jak IKO - z IKO zhackowałem, z revolutem już mi się nie chce), a
    jeszcze się nie zdecydowałem dodać KK citka do curve, za bardzo mi na tej KK zależy.

    > Zapewne po braku odsetek na wyciągu :P

    Hmm, jeśli na wyciągu w ogóle nie było odsetek, to można przyjąć, że wszystkie
    transakcje były bezgotówkowe.
    Ale jak wygląda to wtedy, gdy jest jakaś transakcja gotówkowa?
    Jako że przez 4 lata posiadania KK nie zrobiłem ani jednej (i również ani jednej
    bezgotówkowej spłacanej po GP), to nie wiem - czy odsetki pokazane są tylko
    sumarycznie, czy też dla każdej transakcji pokazane są odsetki osobno?
    O to chodziło z tym pytaniem o rozróżnianie, w citku bowiem nie ma czegoś takiego,
    jak mam chociażby w db, że transakcja bezgotówkowa (w tym przelew opłat za rachunki
    domowe czy też wypłata z bankomatu za pośrednictwem karty curve) opisane są dodatkowo
    jako "zakup".

    A tak a propos citka to od dzisiaj przestali pokazywać pełne numery kart w ST - teraz
    jest "XXXX XXXX XXXX nnnn". Na wyciągach chyba już od dawna nie było, za to numer
    jest w postaci "nnnn XXXX XXXX nnnn" - nie ma to jak jednorodność ;P
    Coś im się też popsuło dziś z kodami SMS - i to na tyle, że przysłali mi kod sms do
    potwierdzenia logowania.