  • 1. Data: 2002-05-16 10:01:05
    Temat: Nowy Wymiar Informacji - banernews.com
    Od: "banernews.com" <i...@b...com>

    Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszej strony poswieconej aplikacji
    informacyjnej banernews.com
    www.banernews.com
    Program informacyjny ma za zadanie dostarczać na ekran użytkownika
    najświeższych informacji z dziedziny finansów, bankowości, kursów walut,
    notowań walorów, informacji z kraju i z zagranicy, sportu, pogody,
    komputerów, mediów, itp. zmieniając dotychczasowy sposób przekazu wiadomości
    elektronicznych.
    Serdecznie pozdrawiamy,
    zespół banernews.com

  • 2. Data: 2002-05-16 10:11:50
    Temat: Re: Nowy Wymiar Informacji - banernews.com
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > notowań walorów, informacji z kraju i z zagranicy, sportu, pogody,
    > komputerów, mediów, itp. zmieniając dotychczasowy sposób przekazu

    nie dziala

  • 3. Data: 2002-05-16 10:24:36
    Od: "banernews.com" <i...@b...com>

    Przepraszamy za utrudnienia - serwer www.banernews.com juz jest sprawny.

    Pozdrawiamy,
    Zespół banernews.com

  • 4. Data: 2002-05-16 14:04:48
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    Użytkownik "banernews.com" <i...@b...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > notowań walorów, informacji z kraju i z zagranicy, sportu, pogody,
    > komputerów, mediów, itp. zmieniając dotychczasowy sposób przekazu

    Programik bardzo mi przypadl do gustu ;-)
    Macie wlasnie nowego usera ;-)

    Pzd Travis
    --
    Sebastian Grabowski T...@g...pl
    Tel. 503 155 127

  • 5. Data: 2002-05-16 16:04:32
    Od: "qb" <q...@q...qb>

    Jak zagniezdzilem w IE i przesuwam strone w dol to mi wiadomosci zamazuja
    strone,
    ale pomysl jest spox :)
    qb
    PS , a nie sledzicie mnie za bardzo jak sobie to dziala ?

  • 6. Data: 2002-05-16 16:34:44
    Od: "PJ" <h...@W...pl>

    Użytkownik "qb" <q...@q...qb> napisał:

    > PS , a nie sledzicie mnie za bardzo jak sobie to dziala ?

    Może to mały sympatyczny trojanik ;-))

    PJ

  • 7. Data: 2002-05-16 17:06:46
    Od: "qb" <q...@q...qb>

    aaa tak sobie podsluchalem sieci i cos duzo krzaczkow wysylaja mi
    na swoje serwery ... :(
    Moze autorzy by objasnili o co chodzi...i czemu to co widze wysylane nie
    przypomina wiadomosci , ktore widze w programie...

    qb

  • 8. Data: 2002-05-16 18:44:39
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

> [...]
    > ale pomysl jest spox :)
    > qb
    > PS , a nie sledzicie mnie za bardzo jak sobie to dziala ?

    Niestety ale nie jest to jescze dopracowane i to niestety ale mocno razi!
    1. Brak mozliwosci trwalych ustawien - kolorki czcionnki itp!!!!!!!!!
    2. Losowo wybrane informacje,a nie ciagle przewijajaca sie np Gazeta
    Wyborcza przez dlugi czas!
    3. WIecej funkcji zwlaszcza jezykowych - informacje z anglojezycznego np
    BBC etc.
    4. Zgranie juz istniejacych rzeczy jak np ICQ, mIRC etc

  • 9. Data: 2002-05-16 20:07:16
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

> [...]
    > BBC etc.
    > 4. Zgranie juz istniejacych rzeczy jak np ICQ, mIRC etc

    Spokojnie nie odrazu Rzym zbudowano, pomysl jest ciekawy.
    Daj troche czasu na rozwoj, a jak masz jakies propozycje napisz na maila.

    Pzd Travis

    --
    Sebastian Grabowski T...@g...pl
    Tel. 503 155 127

  • 10. Data: 2002-05-17 08:09:09
    Od: "banernews.com" <i...@b...com>

    Witam,
    aplikacje BN nalezy osadzac na nieruchomych czesciach ekranu - paskach
    toolbarow lub menu.
    Pozdrawiamy i prosimy o kolejne uwagi,
    zaloga banernews.com