  • 1. Data: 2002-05-16 08:55:29
    Temat: przelewy z bzwbk do mbanku
    Od: "MaG[WRO]" <a...@p...onet.pl>

    witam
    mam pytanie do osob ktore robia przelewyz bzwbk do mbanku, mianowicie chodzi
    o czas po jakim kwota przelana z bzwbk pojawia sie w historii rachunku w
    mbanku.
    dzieki wielkie, pozdrawiam andrzej

  • 2. Data: 2002-05-16 10:16:00
    Temat: Re: przelewy z bzwbk do mbanku
    Od: "G. M." <p...@p...onet.pl>

    > mam pytanie do osob ktore robia przelewyz bzwbk do mbanku, mianowicie
    chodzi
    > o czas po jakim kwota przelana z bzwbk pojawia sie w historii rachunku w
    mbanku.
    W BZWBK przelew zlecam w godz. 7-8
    W mBanku pojawia się:
    1. Elixir - tego samego dnia ok. 13:20
    2 Tani - dzień (roboczy) poźniej rownież ok 13:20

  • 3. Data: 2002-05-16 10:19:40
    Od: "MaG[WRO]" <a...@p...onet.pl>

    wielkie dzieki! juz myslalem ze nikt takich przelewow nie robi:)
    pozdrawiam
    andrzej

  • 4. Data: 2002-05-16 11:05:13
    Temat: Re[2]: przelewy z bzwbk do mbanku
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello MaG[WRO],

    Thursday, May 16, 2002, 12:19:40 PM, you wrote:

    MW> wielkie dzieki! juz myslalem ze nikt takich przelewow nie robi:)

    Mi konto w BZWBK sluzy wlasnie prawie tylko do wplat i dalej przelew
    do m(Multi)Banku :)). No i trzymam tam 50 zl na wszelki wypadek bo
    bankomatow maja wiecej niz Euronetow we Wrocku.
    Pozdrwiam

    --
    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl

  • 5. Data: 2002-05-16 11:16:58
    Temat: Re: Re[2]: przelewy z bzwbk do mbanku
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Uzytkownik "Konlin" <k...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    < No i trzymam tam 50 zl na wszelki wypadek bo
    > bankomatow maja wiecej niz Euronetow we Wrocku.

    Bo to chyba jedyny bank który ma centrale poza W-wa ? Czy Nordea ma w
    Gdansku ? Jak to jest ... ?

  • 6. Data: 2002-05-16 14:06:15
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    > Bo to chyba jedyny bank który ma centrale poza W-wa ? Czy Nordea ma w
    > Gdansku ? Jak to jest ... ?

    Eee tam...
    Bank Pocztowy - Bydgoszcz,
    mBank/Multibank - Łódź
    etc.

    Rafał

  • 7. Data: 2002-05-16 14:13:05
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl> napisał w
    wiadomości

    > Eee tam...
    > Bank Pocztowy - Bydgoszcz,
    > mBank/Multibank - Łódź
    > etc.

    No tak - muliti i mbank - to tak - oczywiście - skleroza ....

  • 8. Data: 2002-05-16 14:43:04
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Uzytkownik "Konlin" <k...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    >
    > < No i trzymam tam 50 zl na wszelki wypadek bo
    >
    > Bo to chyba jedyny bank który ma centrale poza W-wa ? Czy Nordea ma w
    > Gdansku ? Jak to jest ... ?

    LG Petro - Łódź
    Bank Przemysłowy - Łódź
    mBank - Łódź

    ;-)

    Łodziak

  • 9. Data: 2002-05-22 06:11:18
    Od: "nicolas" <s...@w...pl>

    >Uzytkownik "Konlin" <k...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    >
    >< No i trzymam tam 50 zl na wszelki wypadek bo
    >
    >Bo to chyba jedyny bank który ma centrale poza W-wa ? Czy Nordea ma w
    >Gdansku ? Jak to jest ... ?

    dokładnie rzecz biorąc w słonecznej Gdyni :-)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl