  • 1. Data: 2002-05-16 09:34:57
    Temat: PRnews.pl Nowosci z dnia 16 maja
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    www.prnews.pl

    Dział Wiadomości z e-bankowości

    mBank kosztuje
    W świeżo opublikowanym raporcie kwartalnym BRE Bank kładzie m.in. na karb
    rozwoju bankowości detalicznej słabsze wyniki finansowe za pierwszy okres
    obrachunkowy br. Niskie marże i wysoki koszt pozyskiwanych depozytów
    "zwłaszcza klientów rozwijającej się działalności detalicznej BRE Banku"
    były jedną z przyczyn kilka milionów złotych straty całej grupy kapitałowej
    w I kw. 2002.

    BBVA, Terra to merge Uno-e, BBVA Finanzia's retail banking division
    Banco Bilbao Vizcaya Argentaria SA said it has signed an agreement with
    Terra Networks SA to merge the retail banking division of its BBVA Finanzia
    unit with internet bank Uno-e, 49 pct owned by Terra and 51 pct owned by
    BBVA.

    Internet Banking 'Fails to Give Competitive-Edge'
    Internet banking has failed to deliver as a tool to gain a competitive-edge,
    according to PricewaterhouseCoopers' (PwC's) latest annual banking survey.

    According to New Study by Informa Research Services, Online Banking Usage
    Explodes in the Micro and Business Markets After Years of Flat-Line Growth,
    Internet Banking Usage
    A new study of 2,000 micro and business market companies indicates that
    their online banking usage has doubled in the last 12 months. In this study,
    micro market companies are defined as businesses with annual revenue between
    ,000 and 9,999, while business market companies are those with annual
    revenue between ,000,000 and ,999,999.

    Bank clients increasingly log on to net
    The number of people registered for internet banking has skyrocketed again,
    says the KPMG survey.

    Jaki potrzebujesz certyfikat?
    Już za 3 miesiące, dokładnie 16 sierpnia br., wejdzie w życie ustawa o
    podpisie elektronicznym, a im bliżej tego terminu, tym większe
    zainteresowanie certyfikatami PolCert, twierdzi Dariusz Gacoń, prezes
    Zarządu "E-Telbank" Sp. z o.o.

    Rachunki dla młodszej kieszeni.
    Oferowane przez kilka dużych banków konta dla młodzieży i studentów nie
    tylko są niemal dokładną kopią "dorosłych" rachunków
    oszczędnościowo-rozliczeniowych, ale też uczą i pomagają korzystać z
    pieniędzy ludziom, którzy mają ich niewiele.

    ------
    Amra the Freelancer
    www.prnews.pl - wiadomosci z e-bankowosci

  • 2. Data: 2002-05-16 10:31:21
    Temat: Re: PRnews.pl Nowosci z dnia 16 maja
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > www.prnews.pl
    >

    > Dział Wiadomości z e-bankowości

    AMRA

    To już zaczyna być uciążliwe. Rozreklamowałeś swój site - ok, napisałeś jak
    zapisać się na newslettera (sam się nawet zapisałem ;-). Więc po co to
    wszystko wysyłać na pbb - pbb to nie jest tablica inforamcyjna (a niestety
    pbb zaczyna się nią stawać). Masz ciekawe informacje, newsy - super, ale
    umieszczaj je na prnews.pl a kto będzie chciał to się zapisze na
    newslettera.

    Hawk! ;-)
    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-05-16 10:35:24
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > AMRA
    >
    > To już zaczyna być uciążliwe. Rozreklamowałeś swój site - ok, napisałeś
    jak
    > zapisać się na newslettera (sam się nawet zapisałem ;-). Więc po co to

    OK. Zostanie zatem tylko podpis.

    --
    ------