  • 11. Data: 2002-05-17 08:12:53
    Temat: Re: Nowy Wymiar Informacji - banernews.com
    Od: "banernews.com" <i...@b...com>

    Witam,

    BN raz na kilka, kilkanascie minut laczy sie z serwerem i pobiera
    wiadomosci.
    Wiadomosci sa plikami binarnymi wiec niekoniecznie musza przypominac
    wyswietlane wiadomosci.

    Pozdrawiamy i prosimy o kolejne uwagi,
    zaloga banernews.com

  • 12. Data: 2002-05-17 08:21:17
    Od: "banernews.com" <i...@b...com>

    Witam,

    razi!
    - przykladamy wszystkich sil aby program pracowal bezblednie - prosimy o
    uwagi i cierpliwosc.

    - To jest blad. Rzeczywiscie zauwazylismy to teraz, jezeli BN nie jest
    zamykany przez uzytkownika (np. jest zamykany wraz z systemem) to nie zawsze
    zapamietuje zmienione ustawienia. Blad zostanie wyeliminowany wkrotce.

    Wyborcza przez dlugi czas!
    - Wyswietlane kanaly mozna wybrac z menu (moze wiec to byc np. Gazeta
    Wyborcza).

    - Poprosilibysmy o dokladniejsze sugestie i propozycje.

    - To zadanie na przyszlosc - w chwili obecnej pracujemy nad uruchomieniem
    komunikatora / czata.

  • 13. Data: 2002-05-17 10:17:39
    Od: "qb" <q...@q...qb>

    A jak juz wybralem jakas skore, ale chce wrocic do tej pierwszej wersji
    nie ma jej jako skory), to co mam robic ?
    qb

  • 14. Data: 2002-05-17 10:20:32
    Od: "banernews.com" <i...@b...com>

    Witam,

    nalezy wybrac MENU, nastepnie STYL OKNA i nastepnie jedno z wyswietlonych:
    LATAJACE, ZAKOTWICZONE NA GORZE, NA DOLE lub W INNEJ APLIKACJI.

    Pozdrawiam,