  • 1. Data: 2002-05-16 10:05:32
    Temat: szybki przelew US -> PL ??
    Od: "P.Madej" <m...@7...com>

    witam...

    wystawiam faktury firmie amerykanskiej. w jakim banku zalozyc konto zeby
    przelewy ktore do mnie przychodza byly tansze (ja pokrywam koszty
    transakcji) i co najwazniejsze przychodzily jak najszybciej ??

    interesuje mnie tez przelew w druga strone (PL->US)

    ---
    Serdecznie pozdrawiam...

    Pawel Madej
    m...@7...com, 502 506 315
    7GEO Notebook
    Dietla 45, Krakow
    tel / fax : (+48 012) 421 2453

  • 2. Data: 2002-05-19 21:08:55
    Temat: Re: szybki przelew US -> PL ??
    Od: "Mirek" <t...@m...ae.wroc.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > zeby przelewy ktore do mnie przychodza byly tansze (ja pokrywam koszty
    > transakcji) i co najwazniejsze przychodzily jak najszybciej ??

    W piątek w Multibanku na koncie dolarowym zaksięgowano mi przelew z USA,
    który był wysłany w ... CZWARTEK. Doznałem szoku!!! Przelew z PL -> USA
    zazwyczaj szedł około tygodnia (nie z Multibanku, który niedługo sprawdzę :)

    Pozdrawiam
    Mirek