  • 11. Data: 2005-05-17 18:39:33
    Temat: Re: Nowość w BPH?
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 17 May 2005 19:57:07 +0200,
    osoba podpisana: Rysio <m...@g...pl>
    napisała:
    [...]
    > tej promocji nie obowiązuje odrębny regulamin. W momencie gdy zdecyduje
    > się Pan w okresie trwania promocji założyć rachunek osobisty np Srebrny
    > Sezam wówczas doradca w Oddziale Banku w systemie Bankowym odnotuje, iż
    > jest Pan promocją objęty.
    > ..."
    A jesli zapomni odnotować, to na czym mam się oprzeć? Czy leci z nami
    prawnik ?
    KJ

    Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
    jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko

  • 12. Data: 2005-05-17 21:25:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A jesli zapomni odnotować, to na czym mam się oprzeć? Czy leci z nami
    > prawnik ?

    To ich specjalność. Opłatę od nieuzywania kart bankomatowych wprowadzili
    też wewnątrzbankowym okólnikiem. Godzinę go w oddziale szukali, aż się
    okazało, ze jest na jakimś serwerze, ale uprawnienia ma tylko kierownik
    zmiany. To akurat specjalność tego banku.

  • 13. Data: 2005-05-17 21:30:56
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > okazało, ze jest na jakimś serwerze, ale uprawnienia ma tylko kierownik
    > zmiany. To akurat specjalność tego banku.

    A może by tak zadzwonić z tym do Zetki, do Weissa*? :-)

    Pozdrawiam
    Jacek

    *na przystankach wiszą ichnie reklamy właśnie z nim

  • 14. Data: 2005-05-17 21:55:31
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Jacek napisał:

    > A może by tak zadzwonić z tym do Zetki, do Weissa*? :-)

    I myślisz, że zainterweniuje w jakiejkolwiek sprawie dotyczącej
    BePeHahahaha? (pytanie retoryczne) ;-)

    K.

  • 15. Data: 2005-05-18 15:23:37
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    Po
    > upływie roku liczą średnie miesięczne wpływy na konto i jeśli jest to min.
    > 2500
    > zł na miesiąc, to przez kolejny rok prowadzenie konta jest bezpłatne. I
    > tak
    > sprawdzają co rok.
    > Wpływy z zapadających lokat ani kredytów nie są brane pod uwagę.

    Ale przy otwarciu rachunku trzeba deklarować wpływy w wysokosci powyzej
    2500zł

    Darek

  • 16. Data: 2005-05-18 21:18:32
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    pekier wrote:

    > Po
    > upływie roku liczą średnie miesięczne wpływy na konto i jeśli jest to min.
    > 2500
    > zł na miesiąc, to przez kolejny rok prowadzenie konta jest bezpłatne.

    wpływy, czy saldo?
    bo jak wpływy, to trochę dziwne - premiowana jest postawa taka, żeby
    codziennie po drodze z pracy wstąpić do BPH, wypłacić z bankomatu stówę i
    wpłacić ją w okienku.
    Wtedy człowiek z jedną stówą nie zapłaci za prowadzenie r-ku, a koleś co ma
    pensję np. 2000 i jej nie rusza przez cały miesiąc, musiałby zapłacić

    pozdro
    trainer

  • 17. Data: 2005-05-18 21:36:34
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    http://www.kontozadarmo.pl/ - wpływy.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 18. Data: 2005-05-18 22:49:12
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 18 May 2005 23:36:34 +0200, Marcin Nowakowski
    <m...@U...net.pl> wrote:

    >http://www.kontozadarmo.pl/ - wpływy.

    A mnie cholernie razi Weiss w reklamie. O ile aktor Marek Kondrat mi
    nie przeszkadza, o tyle Weiss, kreujący się na niezależnego
    dziennikarza interwencyjnego, jest po prostu niewiarygodny i
    nieprzekonujący. Dziwię się bankowi, że sięgnął po niego.

    G.

  • 19. Data: 2005-05-19 05:13:42
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Piotr Gralak wrote:

    > nieprzekonujący. Dziwię się bankowi, że sięgnął po niego.

    to raczej problem Weissa a nie banku

    trainer