  • 1. Data: 2003-04-17 08:05:59
    Temat: Nowe w Inteligo
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Wlasnie zauwazylem,

    http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=163

    Nowa funkcjonalność konta

    Od dziś potwierdzenia zrealizowanych transakcji możesz przesłać za darmo
    na numer faksu bezpośrednio z konta Inteligo.

    Potwierdzenia zrealizowanych transakcji możesz w szybki i wygodny sposób
    przesłać pod wskazany przez ciebie numer faksu. To nowa, darmowa
    funkcjonalność konta Inteligo.

    Aby przesłać potwierdzenie zrealizowanej transakcji faksem, wystarczy
    kliknąć w przycisk "Faksuj" na stronie Historii rachunku. Wygląd
    formularza potwierdzającego zrealizowaną transakcję jest taki sam jak
    dotychczas dostępne potwierdzenie transakcji w formacie pdf.

    Calkiem ciekawy pomysl. Nigdy nikomu potwierdzen nie wysylalem, ale dla
    osob prowadzacych dzialalnosc gospodarcza, moze to byc bardzo przydatna
    usluga.

    Bartol

  • 2. Data: 2003-04-17 08:33:10
    Temat: Re: Nowe w Inteligo
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał w wiadomości

    > Wlasnie zauwazylem,
    >
    > http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=163
    >
    > Nowa funkcjonalność konta

    Też właśnie chciałem wrzucić. :-)

    Brawo inteligo! :-) Ale mogli to jeszcze zrobić z serwisu telefonicznego,
    byłoby jeszcze lepiej...
    Poza tym z serwisu www nie da się wysłać na numer komórkowy i zagraniczny [a
    tam też może być faks przecież], a o dziwo wysyłane faksy z historią przez
    serwis telefoniczny [też za darmo] mogą iść gdziekolwiek... Taki jakiś brak
    logiki...

    Co jeszcze w inteligo mi nie pasuje:

    - trzeba wywalić przelewy QuickMoney i zrobić tak, jak jest w mBanku - czyli
    przelewy wewnętrzne zawsze online - sprawia to wielki problem przy
    płatnościach - ciekawe, kiedy to zrobią i czy w ogóle...

    - jeśli już QuickMoney musi zostać, to przynajmniej dodać trzeba danye
    nadawcy przelewu QuickMoney...

    - zmianę formatek płatności - obecnie można na szytwno wpisać część linii
    pierwszej i całość pozostałych, a przy płaceniu można tylko dopisać resztę
    pierwszej linii... Numer faktury tam nie wejdzie, w sumie prawie nic tam nie
    wejdzie, dlatego nie korzystam z płatności w inteligo. Powinna być możliwość
    edycji całego pola tytułem przy płaceniu. Zgadzacie się ze mną? Jeśli tak,
    to męczcie inteligo w tej kwestii!!! Bo obecnie dla mnie płatności są
    strasznie niewygodne - jeśli chodzi o płacenie rachunków...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 3. Data: 2003-04-17 08:39:08
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > tam też może być faks przecież], a o dziwo wysyłane faksy z historią przez
    > serwis telefoniczny [też za darmo] mogą iść gdziekolwiek... Taki jakiś

    ciekawe tylko o której ten faks dotrze - przed chwilą zamówiłem - więc albo
    mają ustawione na taryfę nocną, albo czeka w kolejce :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-04-17 08:44:03
    Od: "Maverick van Hyde" <m...@b...com>

    "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> wrote in message
    > "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> wrote in message

    > ciekawe tylko o której ten faks dotrze - przed chwilą zamówiłem - więc
    albo
    > mają ustawione na taryfę nocną, albo czeka w kolejce :)

    Ja dostalem 10 sekund po zleceniu... Faktycznie dziala...
    Czyzby cos sie ruszalo? Nie wydaje mi sie... zdaje sie ze jest to ruch "na
    przeczekanie", bo z oferta kredytowa przyjedzie nam jeszcze poczekac...
    M.

  • 5. Data: 2003-04-17 08:51:42
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > - trzeba wywalić przelewy QuickMoney i zrobić tak, jak jest w mBanku - czyli
    > przelewy wewnętrzne zawsze online - sprawia to wielki problem przy
    > płatnościach - ciekawe, kiedy to zrobią i czy w ogóle...

    A jak to jest dokladnie w mBanku? Ja korzystam czasami z QiuckMoney do
    przelewania kasy miedzy wlasnymi kontami. I nie narzekam. Chociaz jak
    puszcze taki przelew SMSem z telefonu plusowego wieczorem, to wykonywany
    jest dopiero rano. Dziwne nie? Przez www wieczorem nie probowalem, wiec
    nie wiem, czy to standardowe zachowanie.

    > - jeśli już QuickMoney musi zostać, to przynajmniej dodać trzeba danye
    > nadawcy przelewu QuickMoney...

    A co, jak przelewasz na konto kogos innego w Inteligo, to nie wie on
    skad kasa przyszla? Bardzo ciekawe.

> [...]
    > to męczcie inteligo w tej kwestii!!! Bo obecnie dla mnie płatności są
    > strasznie niewygodne - jeśli chodzi o płacenie rachunków...

    Ja nie mam z tym zadnego problemu. Przy definicji platnosci w pierwszej
    linii wpisuje np. Faktura nr:, a potem przy placeniu spokojnie wchodzi
    mi caly numer faktury, czyli kilkanascie znakow (caly numer faktury
    tepsowej).

    Ale faktem jest, ze przy zlecaniu platnosci przydalaby sie mozliwosc
    uzupelniania pozostalych linii.

    Bartol

  • 6. Data: 2003-04-17 09:35:33
    Od: m...@p...onet.pl

    > Poza tym z serwisu www nie da się wysłać na numer komórkowy

    Niestety. Kolejna niedoróbka. Jak już wprowadzają coś to powinni to wprowadzić
    od początku do końca a nie połowicznie. A tak mimo, że opłacam sobie numer
    faksu w sieci komórkowej to nie mogę skorzystać z "udogodnienia" Inteligo. Ech,
    po wielu latach wróciłem do PKO BP SA i znowu się zaczynają schody.

    MK

  • 7. Data: 2003-04-17 09:54:36
    Od: "krab" <_...@h...pl____>

    > Od dziś potwierdzenia zrealizowanych transakcji możesz przesłać za darmo
    > na numer faksu bezpośrednio z konta Inteligo.

    a ze siem zapytam: a po co toto ?? w czym lepszy wydruk z faksu od wydruku
    na swojej wlasnej drukarce ?

  • 8. Data: 2003-04-17 10:03:19
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "krab" <_...@h...pl____> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał w wiadomości
    > >
    > a ze siem zapytam: a po co toto ?? w czym lepszy wydruk z faksu od wydruku
    > na swojej wlasnej drukarce ?

    Zeby wyslac komus daleko gdy samemu nie masz faksu?
    Bo nie kazdy ma drukarke? Albo akurat skonczyl sie atrmanet/toner?
    Bo wierzyciel bardziej wierzy w fax z banku niz w Twoj wydruk
    (chociaz podrobienie byloby nic nie trudniejesze)?

    Tylko znajac Inteligo to wkrotce "po cichu"
    okaze sie, ze usluga nie jest darmowa:(

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 9. Data: 2003-04-17 10:08:50
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik krab napisał:

    > a ze siem zapytam: a po co toto ?? w czym lepszy wydruk z faksu od wydruku
    > na swojej wlasnej drukarce ?

    To nie jest po to, zeby sobie wyslac, tylko zeby wyslac komus innemu.
    Mozesz oczywiscie sam sobie wydrukowac, a potem wyslac temu komus
    faksem, ale to oczywiscie wymaga wiecej pracy.

    Bartol

  • 10. Data: 2003-04-17 10:15:05
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Marcin napisał:

    > Tylko znajac Inteligo to wkrotce "po cichu"
    > okaze sie, ze usluga nie jest darmowa:(

    Jak wysylasz z domu, to tez nie robisz tego za darmo i jeszcze sie
    napracujesz. Przypuszczam, ze zaczna za to za jakis czas kasowac i
    bedzie to zupelnie normalne (pod warunkiem, ze oplata bedzie normalna).

    Bartol