    From: Bartol Partol <b...@p...c>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowe w Inteligo
    Date: Thu, 17 Apr 2003 10:51:42 +0200

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > - trzeba wywalić przelewy QuickMoney i zrobić tak, jak jest w mBanku - czyli
    > przelewy wewnętrzne zawsze online - sprawia to wielki problem przy
    > płatnościach - ciekawe, kiedy to zrobią i czy w ogóle...

    A jak to jest dokladnie w mBanku? Ja korzystam czasami z QiuckMoney do
    przelewania kasy miedzy wlasnymi kontami. I nie narzekam. Chociaz jak
    puszcze taki przelew SMSem z telefonu plusowego wieczorem, to wykonywany
    jest dopiero rano. Dziwne nie? Przez www wieczorem nie probowalem, wiec
    nie wiem, czy to standardowe zachowanie.

    > - jeśli już QuickMoney musi zostać, to przynajmniej dodać trzeba danye
    > nadawcy przelewu QuickMoney...

    A co, jak przelewasz na konto kogos innego w Inteligo, to nie wie on
    skad kasa przyszla? Bardzo ciekawe.

    > - zmianę formatek płatności - obecnie można na szytwno wpisać część linii
    > pierwszej i całość pozostałych, a przy płaceniu można tylko dopisać resztę
    > pierwszej linii... Numer faktury tam nie wejdzie, w sumie prawie nic tam nie
    > wejdzie, dlatego nie korzystam z płatności w inteligo. Powinna być możliwość
    > edycji całego pola tytułem przy płaceniu. Zgadzacie się ze mną? Jeśli tak,
    > to męczcie inteligo w tej kwestii!!! Bo obecnie dla mnie płatności są
    > strasznie niewygodne - jeśli chodzi o płacenie rachunków...

    Ja nie mam z tym zadnego problemu. Przy definicji platnosci w pierwszej
    linii wpisuje np. Faktura nr:, a potem przy placeniu spokojnie wchodzi
    mi caly numer faktury, czyli kilkanascie znakow (caly numer faktury
    tepsowej).

    Ale faktem jest, ze przy zlecaniu platnosci przydalaby sie mozliwosc
    uzupelniania pozostalych linii.

    Bartol