  • 11. Data: 2003-04-17 10:43:16
    Temat: Re: Nowe w Inteligo
    Od: r...@p...onet.pl

    > A tak mimo, że opłacam sobie numer
    > faksu w sieci komórkowej to nie mogę skorzystać z "udogodnienia" Inteligo.

    Straszne, okropne, potworne - nie mozesz sam sobie wyslac powierdzenia faksem
    na swoja komorke. Zgadnij ilu klientow potrzebuje takiej uslugi (i do czego).

  • 12. Data: 2003-04-17 11:15:26
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Maverick van Hyde" <m...@b...com> wrote in message
    > "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> wrote in message

    > albo
    > >

    > Ja dostalem 10 sekund po zleceniu... Faktycznie dziala...
    > Czyzby cos sie ruszalo? Nie wydaje mi sie... zdaje sie ze jest to ruch "na
    > przeczekanie", bo z oferta kredytowa przyjedzie nam jeszcze poczekac...

    A jak się identyfikuje nadawca?

  • 13. Data: 2003-04-17 11:52:23
    Od: "Maverick van Hyde" <m...@b...com>

    "KK" <p...@g...pl> wrote in message

    > "Maverick van Hyde" <m...@b...com> wrote in message
    > >

    > A jak się identyfikuje nadawca?

    Dokladnie w naglowku:
    2003-04-17 10:36:15 Inteligo Fax Server From: 815356100 To:
    +48XXXXXXXXX Page 1

    M.

  • 14. Data: 2003-04-17 12:20:37
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    > Jak wysylasz z domu, to tez nie robisz tego za darmo i jeszcze sie
    > napracujesz. Przypuszczam, ze zaczna za to za jakis czas kasowac i
    > bedzie to zupelnie normalne (pod warunkiem, ze oplata bedzie normalna).

    Niw twierdze, ze bank nie ma prawa sobie naliczac prowizji
    za ta czy inna usluge. Chodzi mi tylko o_sposob wprowadzenia_.
    Tzn. ze ktos sie dowie w czwartek, ze od poniedzialku sa inne prowizje.
    I tylko tyle. Wnioskuje tak na podstawie sposbu wprowadzenia oplat
    za wyplaty z bankomatow Euronet a takze PKO BP dla kont firmowych.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 15. Data: 2003-04-17 12:31:44
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

> [...]
    faksem
    > na swoja komorke. Zgadnij ilu klientow potrzebuje takiej uslugi (i do

    Większość moich znajomych prowadzących działalność g. używa właśnie takich
    faxów. Odbierają na notebooka jak dostaną SMSa że jest fax w poczcie. Duże
    firmy mają zwykle maszyny faxujące, ale im potwierdzeń przelewu zwykle się
    nie wysyła.

  • 16. Data: 2003-04-17 12:41:59
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał w wiadomości
    > Wlasnie zauwazylem,
    >
    > http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=163
    >
    > Nowa funkcjonalność konta

    Świetnie. Właśnie dostałem lekko uszkodzony fax i zastanawiałem się jak
    przetestować. Będzie jak znalazł :-).

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 17. Data: 2003-04-17 13:30:51
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > A jak to jest dokladnie w mBanku? Ja korzystam czasami z QiuckMoney do
    > przelewania kasy miedzy wlasnymi kontami. I nie narzekam. Chociaz jak
    > puszcze taki przelew SMSem z telefonu plusowego wieczorem, to wykonywany
    > jest dopiero rano. Dziwne nie? Przez www wieczorem nie probowalem, wiec
    > nie wiem, czy to standardowe zachowanie.

    Wewnętrzne przelewy w inteligo chodzą online tylko jako QuickMoney. Wszelkie
    płatności i przelewy - tylko w godzinach sesji Elixir, mimo, że elixirem nie
    idą.

    W mBank nie ma żadnego QuickMoney, tylko _każdy_ przelew na rachunek w
    mBanku jest od razu na rachunku odbiorcy. I tak być powinno!

    > A co, jak przelewasz na konto kogos innego w Inteligo, to nie wie on
    > skad kasa przyszla? Bardzo ciekawe.

    No jak wysyłasz QiuckMoney to też nie podajesz danych odbiorcy, jeno sam
    numer.
    W przelewie przychodzącym jest tylko numer rachunku i pole "tytułem"... Ale
    inteligo twierdzi, że jeśli klienci będą chcieli - to to zmienią... Więc w
    jedności siła!

    Wchodzi 20 znaków
    Numer faktury TP ledwo wejdzie. A piszę też jeszcze zawsze miesiąc, za jaki
    jest rachunek. Więc - generalnie - dupa. A co by było, jakby numer faktury
    był dłuższy o kilka znaków, albo nie wiem, chciałbym dopisać pozdrowienia
    dla pań z księgowości? ;-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

    ZANIM ZADASZ PYTANIE --> www.telefon.gsm.pl/faq

  • 18. Data: 2003-04-17 13:58:26
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > Wewnętrzne przelewy w inteligo chodzą online tylko jako QuickMoney. Wszelkie
    > płatności i przelewy - tylko w godzinach sesji Elixir, mimo, że elixirem nie
    > idą.

    O tym pisze. Wysylam wieczorem (np. o 21) z komorki (aplikacja na SIMie
    plusowym) SMSa ze zleceniem przelewu QM miedzy wlasnymi rachunkami.
    Zwrotnego SMSa z potwierdzeniem transakcji dostaje nastepnego dnia rano.
    A przeciez to jest QM i powinien zostac wykonany od razu. SMSy nie
    chodza w nocy miedzy Plusem i Inteligo?

    > W mBank nie ma żadnego QuickMoney, tylko _każdy_ przelew na rachunek w
    > mBanku jest od razu na rachunku odbiorcy. I tak być powinno!

    QM jest OK, nie trzeba zbyt wiele pisac.

    > Wchodzi 20 znaków

    U mnie 35. 15 znakow w definicji platnosci + 20 znakow na wpisanie nr
    faktury. Wystarczy. Do tej pory z dluzszym numerem faktury sie nie
    spotkalem.

> [...]
    > był dłuższy o kilka znaków, albo nie wiem, chciałbym dopisać pozdrowienia

    A po co wpisujesz miesiac? Ja sie zastanawiam, czy oni w ogole czytaja
    opisy wplat. Sadze, ze jesli juz to rozpoznaja wplaty po kwotach i wtedy
    sa w stanie stwierdzic, ktora kiedy wplynela.

    A pozdrowienia, to rozumem. Jakos mi to nigdy nie przyszlo do glowy.

    Bartol

  • 19. Data: 2003-04-17 14:24:40
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]
    > Zwrotnego SMSa z potwierdzeniem transakcji dostaje nastepnego dnia rano.
    > A przeciez to jest QM i powinien zostac wykonany od razu. SMSy nie

    Mylisz pojęcia. Po prostu Serwis SMSowy masz ustawiony tylko od 8 do 20
    bodajże. Zadzwoń i powiedz, że chcesz całą dobę na bieżąco. :-) Opóźnione
    jest tutaj tylko powiadomienie, a nie sama operacja... Jeśli QM to QM - jest
    zawsze od razu.

    > A po co wpisujesz miesiac? Ja sie zastanawiam, czy oni w ogole czytaja

    Choćby dla własnej wygody, żeby potem mieć jasno co za co...

    > A pozdrowienia, to rozumem. Jakos mi to nigdy nie przyszlo do glowy.

    Mnie też nie, dopiero teraz mi zaświtało. Muszę poszukać jakąś firmę, która
    ręcznie księguje. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 20. Data: 2003-04-17 14:39:02
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

> [...]
    > jest tutaj tylko powiadomienie, a nie sama operacja... Jeśli QM to QM - jest

    Ajajaj, faktycznie. :-))

    Bartol