  • 1. Data: 2003-04-17 06:10:42
    Temat: Przyszla kredytow oferta inteligo,.,.,.
    Od: Wladek <w...@p...onet.pl>

    witam

    tak zapytac chcialem co myslicie,, czy inteligo - jako ze teraz
    rodzinka pko bp pojdzie droga co poszlo ePKO - ze debet (nie rozwazam
    kredytow dla pracujacych bvo to normalna) zrobia taki jak w ePKO - na
    podstawie tylko deklaracji i obrotow?

    myslicie pojda to droga? ... qrna nie wiem ,, na razie laduje w nich
    kase do bolu :) tak na zas :)) kto wie, moze jak przyjdzie co do czego
    bedzie jak znalazl?

    co? czy raczje marnuje kase?

  • 2. Data: 2003-04-17 14:33:58
    Temat: Odp: Przyszla kredytow oferta inteligo,.,.,.
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik Wladek w wiadomooci do grup dyskusyjnych napisał:

> [...]
    >
    > myslicie pojda to droga? ... qrna nie wiem ,, na razie laduje w nich
    > kase do bolu :) tak na zas :)) kto wie, moze jak przyjdzie co do czego

    a nie myslales o tym zeby zalozyc konto w ePKO,