  • 21. Data: 2003-04-17 20:59:01
    Temat: Re: Nowe w Inteligo
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl> writes:

    > Inteligo.

    > faksem
    > czego).
    > >
    > Większość moich znajomych prowadzących działalność g. używa właśnie takich
    > faxów. Odbierają na notebooka jak dostaną SMSa że jest fax w poczcie. Duże
    > firmy mają zwykle maszyny faxujące, ale im potwierdzeń przelewu zwykle się
    > nie wysyła.

    Hmm, delikatnie zwrócę uwagę, że na notebooka można sobie ściągnąć
    PDF, w którym jest dokładnie to samo... Wysyłka faksów ma istotny sens
    gdy z drugiej strony jest prawdziwy faks.

  • 22. Data: 2003-04-18 23:50:23
    Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl>

    W artykule "b7losf$meq$...@n...onet.pl", czlowiek zwany "Wojciech Nawara"
    napisal :

    > Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał w wiadomości

    > Też właśnie chciałem wrzucić. :-)
    >
    > Brawo inteligo! :-) Ale mogli to jeszcze zrobić z serwisu
    > telefonicznego, byłoby jeszcze lepiej...
    > Poza tym z serwisu www nie da się wysłać na numer komórkowy i
    > zagraniczny [a tam też może być faks przecież], a o dziwo wysyłane
    > faksy z historią przez serwis telefoniczny [też za darmo] mogą iść
    > gdziekolwiek... Taki jakiś brak logiki...

    Hej, wpisuje numer popa (t65 fax przy pc podpiety..)
    wpisalem

    48504...
    504...
    0504...

    moze +48 da sie wpisac ale jak uzyskac + ?

    30minut czekam i nikt nie dzwoni :/ (przez polacznie telefoniczne zamawiam
    fax)

  • 23. Data: 2003-04-19 08:33:51
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 0504...
    >
    > moze +48 da sie wpisac ale jak uzyskac + ?
    >
    > 30minut czekam i nikt nie dzwoni :/ (przez polacznie telefoniczne

    Sprawdzałem to kiedyś i działał każdy z tych formatów. 0048, 504, 0504. Z
    tym wysyłaniem to mają różnie. Lepiej zadzwoń i spytaj się co nie gra, bo
    oni nie mają możliwości usunięcia kolejki zadań. :-) Potem mi telefon
    dzwonił jak głupi przez pół dnia. ;-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 24. Data: 2003-04-25 22:56:46
    Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl>

> [...]
    > nie gra, bo oni nie mają możliwości usunięcia kolejki zadań. :-)
    > Potem mi telefon dzwonił jak głupi przez pół dnia. ;-)

    eh a pop moze odbierac faxy ? Nie wiem...

    no i ta lipa - z www sie nie da na komorke a tak sie da - infolinie mowi ze
    sie da z www na GSM... eh klamia

  • 25. Data: 2003-04-26 07:31:50
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > eh a pop moze odbierac faxy ? Nie wiem...

    No odebrać to Ci nie odbierze, ale kto zabroni mu dzwonić i po odebraniu
    połączenia piszczeć sygnałem faksu? :-) Ale z tym piszczeniem nic nie
    zrobisz...

    > no i ta lipa - z www sie nie da na komorke a tak sie da - infolinie mowi
    ze
    > sie da z www na GSM... eh klamia

    Nie da się - ewidentnie. Ale pisałem już o tym...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 26. Data: 2003-04-26 11:53:37
    Temat: Odp: Nowe w Inteligo
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara <n...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b8dh10$j1k$...@n...onet.pl...
> [...]
    >
    > No odebrać to Ci nie odbierze, ale kto zabroni mu dzwonić i po odebraniu
    > połączenia piszczeć sygnałem faksu? :-) Ale z tym piszczeniem nic nie

    A może odbierze? Zadzwoń do bok i spytaj się o "Pocztę faksową".
    Jest też jakaś firma, która gdzieś działa i udostępnia numer "faksu"
    przychodzące faksy wysyłając na mail...

  • 27. Data: 2003-04-26 11:59:13
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A może odbierze? Zadzwoń do bok i spytaj się o "Pocztę faksową".

    Wiem co mówię. Jestem twórcą FAQ pl.misc.telefonia.gsm. :-)
    W Idea POP nie ma takiej opcji. Tylko w poczcie GOLD jest taka opcja - a
    poczta ta dostępna jest w Idea Meritum i bodajże w Optimie [ale za opłatą].

    > Jest też jakaś firma, która gdzieś działa i udostępnia numer "faksu"
    > przychodzące faksy wysyłając na mail...

    No. Zwie się to efax czy coś. Ale co to ma wspólnego z tematem ??

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

    ZANIM ZADASZ PYTANIE --> www.telefon.gsm.pl/faq

  • 28. Data: 2003-04-26 12:03:27
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara <n...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b8dsas$qih$...@n...onet.pl...

> [...]
    > W Idea POP nie ma takiej opcji. Tylko w poczcie GOLD jest taka opcja - a
    > poczta ta dostępna jest w Idea Meritum i bodajże w Optimie [ale za

    ok. Sam nie wiedziałem, dlatego sugerowałem zadzwonić do boku ;-).

    > No. Zwie się to efax czy coś. Ale co to ma wspólnego z tematem ??

    Możesz sobie przefaksować potwierdzenie na mail :-).