  • 1. Data: 2003-12-10 21:10:28
    Temat: Nowe opłaty w PKOBP
    Od: "xyz" <o...@U...poczta.fm>

    Slyszalem, ze od nowego roku maja pobierac oplaty od wyplaty w PKOBP.
    Szukalem w regulaminie i nic takiego nie moglem znalezc.
    Czy to prawda??

  • 2. Data: 2003-12-10 21:18:20
    Temat: Re: Nowe opłaty w PKOBP
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Slyszalem, ze od nowego roku maja pobierac oplaty od wyplaty w PKOBP.
    > Szukalem w regulaminie i nic takiego nie moglem znalezc.
    > Czy to prawda??
    Tu masz nową taryfę:
    http://www.pkobp.pl/taryfy/oplaty_i_prowizje1.pdf

    Nie chce mi się szukać,
    ale jak znajdziesz tą prowizję stawiam piwo :)

  • 3. Data: 2003-12-11 08:05:30
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tu masz nową taryfę:
    > http://www.pkobp.pl/taryfy/oplaty_i_prowizje1.pdf
    >
    > Nie chce mi się szukać,
    > ale jak znajdziesz tą prowizję stawiam piwo :)

    Czesc I Dzial II Punkt 3.1.b i 3.1.c

    Napisz na priva to ci podam, gdzie to piwo dostarczyc
    ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2003-12-11 11:23:07
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czesc I Dzial II Punkt 3.1.b i 3.1.c
    >
    > Napisz na priva to ci podam, gdzie to piwo dostarczyc
    > ;-)
    Wiesz , gdyby nie to, że te opłaty są już od dawna,
    to bym Ci nawet 2 postawił :-)
    ale odebrać byś musiał sam, bo obiecywałem postawić, a nie dostarczyć ;-)))

    (http://www.pkobp.pl/taryfy/czesci.xml?nr_tytulu=1&n
    r_czesci=1
    pkt58.2, 59.2, 60.3 ...)
    (fakt, że niektóre nieco podnieśli, ale kto normalny
    będzie wypłacał kartą w oddziale, jeśli będzie mógł
    od nowego roku w dowolnym oddziale na dyspozycję ustną?)

    pzdr, St.

  • 5. Data: 2003-12-11 11:40:02
    Od: "Boa" <b...@p...onet.pl>

    > będzie wypłacał kartą w oddziale, jeśli będzie mógł
    > od nowego roku w dowolnym oddziale na dyspozycję ustną?)

    już może ustnie. Sprawdzone na własnej skórze (własnym koncie :-) ).
    Boa.

  • 6. Data: 2003-12-11 14:29:05
    Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Boa" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > już może ustnie. Sprawdzone na własnej skórze (własnym koncie :-) ).
    > Boa.

    I to już od chyba roku :)

    Krasnal, GG#1103

  • 7. Data: 2003-12-11 16:12:56
    Od: n...@p...onet.pl

    > I to już od chyba roku :)

    Mając konto w Pcimiu Górnym, można już było od roku wypłacić
    ustnie w Pipidówce Leśnej??? Jesteś pewny?

  • 8. Data: 2003-12-11 18:30:12
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Krasnal" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Boa" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > I to już od chyba roku :)

    Nie od roku tylko od listopada 2003r.

    --
    Pozdrowienia

  • 9. Data: 2003-12-15 07:44:58
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    > Mając konto w Pcimiu Górnym, można już było od roku wypłacić
    > ustnie w Pipidówce Leśnej??? Jesteś pewny?

    Jeśli był tam oddział... Ale w Pipidówkach leśnych z rzadka oddziały
    bywają.

    Grzexs