  • 1. Data: 2002-08-09 12:13:22
    Temat: Nowa usługa w ebankach ?
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Witam.
    Jak wiemy większość e-banków oferuje coś takiego jak zdefniowan/wzorcowe/etc
    przelewy.
    Natomiast czy jest bank który oferuje możliwośc "kopii" przelewu który już
    kiedyś
    wykonaliśmy ?
    A nie chcemy (np. ze względów bezpieczeństwa lub lenistwa ) definiować
    takiego przelewu?

    Pytanie mnie naszło przy okazji opłacania prenumeraty. Raczej nie będę
    definiowa łprzelewy wykonywanego raz na rok. Ale z drugiej strony chciałbym
    sobie kliknąć
    na już istniejącym przelewie, wpisać kwotę, i voila.

    KJ

  • 2. Data: 2002-08-09 12:16:55
    Temat: Re: Nowa usługa w ebankach ?
    Od: Jarek Palka <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Użytkownik Kamil Jońca napisał:
    (...)
> [...]
    > sobie kliknąć
    > na już istniejącym przelewie, wpisać kwotę, i voila.

    Wszystko pięknie, tylko historia operacji w ebankach jest ok. 3 mies. :-(((
    A na pewno jest tak w mbanku i INGOnline.

    ________
    Jaroslaw Palka <j...@i...KILLSPAM.pl>
    Katowice POLAND <Remove KILLSPAM from address >

  • 3. Data: 2002-08-09 12:26:21
    Od: Tomasz Staszewski <t...@p...fm>

    Jarek Palka wrote:

    > Wszystko pięknie, tylko historia operacji w ebankach jest ok. 3 mies. :-(((
    > A na pewno jest tak w mbanku

    Ja tam widzę wszystko od początku w mBanku

    pzdr

    Tomek

  • 4. Data: 2002-08-09 12:27:02
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek Palka" <j...@i...KILLSPAM.pl> napisał w wiadomości
    [...]

    > Wszystko pięknie, tylko historia operacji w ebankach jest ok. 3 mies.
    :-(((
    > A na pewno jest tak w mbanku i INGOnline.

    W mbanku na pewno nie, przed chwilą sprawdziłem. W bsk faktycznie. Co nie
    zmienia faktu , że drugi(bezpieczeństwo) pozostaje.

    KJ

  • 5. Data: 2002-08-09 12:30:35
    Od: Mariusz Borowski <m...@e...pw.edu.pl>

    > Wszystko pięknie, tylko historia operacji w ebankach jest ok. 3 mies. :-(((
    > A na pewno jest tak w mbanku i INGOnline.

    Co do mBanku to nie ma ograniczenia co do wczesniejszej historii
    operacji. Można obejrzeć wszystkie transakcje od początku. Takie
    ograniczenie (3 miesiące) jest w Inteligo.

    Pozdrawiam,
    Mariusz.

  • 6. Data: 2002-08-09 12:49:57
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Jarek Palka" <j...@i...KILLSPAM.pl> napisał w wiadomości

    > Wszystko pięknie, tylko historia operacji w ebankach jest ok. 3 mies.
    :-(((
    > A na pewno jest tak w mbanku i INGOnline.

    A w LUKASie (rzekomo) od zalozenia konta - prawda ????

    Pozdro :)
    Negatyw

  • 7. Data: 2002-08-09 12:57:35
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>

    Użytkownik Negatyw <n...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aj0dps$66p$...@n...tpi.pl...

    > Użytkownik "Jarek Palka" <j...@i...KILLSPAM.pl> napisał w wiadomości

    > :-(((
    >
    > A w LUKASie (rzekomo) od zalozenia konta - prawda ????

    Jak na razie - dobrze ponad rok - tak.

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl

  • 8. Data: 2002-08-09 12:58:07
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>

    Użytkownik Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aj0bg1$o48$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > sobie kliknąć
    > na już istniejącym przelewie, wpisać kwotę, i voila.

    Dokładnie to samo przyszło mi dziś do głowy, przy okazji opłat za
    mieszkanie. Nie da się zdefiniować stałego zlecenia, bo kwota zmienia
    się w sposób nieregularny, czasem raz na pół roku, a czasem co miesiąc.

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl

  • 9. Data: 2002-08-09 13:06:37
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl> napisał w wiadomości

    > Jak na razie - dobrze ponad rok - tak.

    Dzieki. A to milo :))))

    Pozdro
    Negatyw

  • 10. Data: 2002-08-09 13:30:50
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > >
    > W mbanku na pewno nie, przed chwilą sprawdziłem. W bsk faktycznie. Co nie
    > zmienia faktu , że drugi(bezpieczeństwo) pozostaje.

    Niestety źle sformułowałem tamtego post.
    Co do mbanku nie masz racji (czyli da się sprawdzic)

    KJ