  • 11. Data: 2008-05-16 15:27:57
    Temat: Re: Nowa grupa Bank dla Ciebie - dyskusje, video, multimedia, zdjęcia, www, reklama, kredyty, hipoteki, pożyczki
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> writes:

    > darius pisze:

    Po ch... z nim dyskutujecie przecież to Expert aka Jacek aka Dariusz

    KJ

  • 12. Data: 2008-05-16 15:43:52
    Od: darius <d...@y...ie>

    On May 16, 5:23 pm, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > też jest ogólnodostępna. Właściciel może zmienić zasady dostępu do Grupy
    > w dowolnym momencie. W przypadku Grupy zamkniętej Właściciel decyduje,
    > kto może być jej członkiem, a także może zmieniać listę członków według
    > własnego uznania. Właściciel grupy może w dowolnym momencie przekazać
    > członkostwo w grupie innemu użytkownikowi grup dyskusyjnych Google. W
    > zakresie Treści Właściciel grupy będzie odpowiedzialny za zarządzanie
    > Treścią grupy i jej monitorowanie, łącznie z usunięciem Grupy, Treści
    > lub Treści zarchiwizowanej w dowolnym momencie i według własnego uznania"

    Dzieki.
    I dokladnie dlatego zdecydowalem ze jest to grupa ogolnodostepna.
    Szczerze mowiac nie ma takiej opcji jak usuwanie cudzych tresci.

  • 13. Data: 2008-05-16 15:44:44
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    darius pisze:
    > Nowa grupa dyskusyjna Google group - Banki - Bank dla Ciebie - Bank 4
    > You
    > http://groups.google.com/group/bank4u?hl=pl
    > Mozna pisac i czytac bez zapisywania sie
    >
    > bramka mailowa
    >
    > b...@g...com
    >
    > Grupa ma juz duza ogladalnosc.
    > Zapraszam do dyskusji o bankach bez cenzury ;)

    A to, ze nowych czytelnikow szukasz na tej liscie, to tak przez
    przypadek? ;) Myslisz, ze to uczciwa konkurencja, jesli juz tak sie
    trzymasz tej swojej wolnosciowej konwencji.
    W tym momencie dyskusji na nowej grupie nie widze. Ale powodzenia!

  • 14. Data: 2008-05-16 15:44:49
    Od: darius <d...@y...ie>

    On May 16, 5:27 pm, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

    > Po ch... z nim dyskutujecie przecież to Expert aka Jacek aka Dariusz
    >
    > KJ

    A mowilem, zeby nie drzec mordy i pampersa nie sciagac.

  • 15. Data: 2008-05-16 16:15:36
    Od: darius <d...@y...ie>

    On May 16, 5:44 pm, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    > trzymasz tej swojej wolnosciowej konwencji.
    > W tym momencie dyskusji na nowej grupie nie widze. Ale powodzenia!

    Wierzaj mi, ze nie szukam, a jeno informuje.
    Nie ma w ogole mowy o jakiejkolwiek konkurencji,
    bo i czego z czym i po co.
    Tak sie sklada ze na multimedialnych grupach Google
    jest mniej dyskusji niz na Usenetowych, gdyz pojawia sie odstraszajacy
    wymog zapisywania sie do Google.
    Ale multimedialnosc jest ok.

    Tutaj jest bramka mailowa

    b...@g...com

    Ale zapewniam cie, ze predzej napisze Chinczyk, nie znajacy
    polskiego ;)
    Dlatego beda strony wielojezyczne dla obcokrajowcow.

    Nie obawiaj sie.
    Wyslij swoj post na nowa grupe i zobacz jak to dziala ;)

    Pozdrawiam i niestety koncze, bo mnie czeka inna robota
    ale z przyjemnoscia odpowiem na wszelkie pytania.

    Z grupami Google jest ok, bo w zarzadzie Google jest komitet d/s etyki
    i gdy jest jakikolwiek spor uzytkownika z pracownikiem Google,
    project managerem,
    to mozna sie zwrocic do tego komitetu o rozstrzygniecie i wykladnie
    ewentualnie z zapytaniem.
    Gdy mam watpliwosci to dzwonie do zarzadu Google , do tego komitetu i
    jest ok.

  • 16. Data: 2008-05-16 16:50:41
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Nowa grupa dyskusyjna Google group ...

    Ooo! jak to dobrze, no wręcz wspaniale :)))
    To już teraz na żadnej innej chyba nie będziesz pisał?
    Ja w ramach rewanżu też tam nawet nie zajrzę ...

  • 17. Data: 2008-05-16 20:01:00
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    darius pisze:
    > Nowa grupa dyskusyjna Google group - Banki - Bank dla Ciebie - Bank 4
    > You
    > http://groups.google.com/group/bank4u?hl=pl
    > Mozna pisac i czytac bez zapisywania sie

    Expierd zaloz jeszcze 50 grup, szukaj ty jelenii gdzie indziej na twoja
    baze adresowa. I to jeszcze grupy na google juz gorszej platformy wybrac
    nie mogles

  • 18. Data: 2008-05-16 20:01:44
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    darius pisze:

    > Widac ze komuna znow wraca.
    > Mam byc jeden centralny bank, bo inne sa "konkurencyjne"
    > a to sie komunie nie podoba.

    Expierd ja wiem zes najwiekszy trolem ostatniego 10 lecia ale daj juz
    spokoj z tymi 34 grupami ktore mozolnie pol nocy zakladales.

  • 19. Data: 2008-05-16 20:10:01
    Od: darius <d...@y...ie>

    On May 16, 10:01 pm, Jan Strybyszewski <g...@o...pl> wrote:

    > Janie, ja wiem zes najwiekszy trolem ostatniego 10 lecia ale daj juz
    > spokoj z tymi 34 grupami ktore mozolnie pol nocy zakladales.

    Siostra Agata ostatnio sie skarzyla ze Jan zdejmuje pampersy i ma duzo
    z nim pracy.
    Ale teraz maja dostep do internetu naawet 1 godzine dziennie.
    W koncu to nie ich wina, ze terapia trwa.

  • 20. Data: 2008-05-16 22:01:49
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    darius pisze:

    > Gdy mam watpliwosci to dzwonie do zarzadu Google , do tego komitetu i
    > jest ok.

    łał

    :-)