  • 1. Data: 2008-05-15 19:44:21
    Temat: jak to jest w Lukasie ;-((
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    zapomnialem loginu i hasla do konta, zadzwonilem na infolinie, gdzie mi
    kobita przypomniala login, ale haslo i zmiana adresu do korespondencji to
    juz TYLKO w placowce... - tak twierdzila

    udalem sie do placowki, gdzie (przy okazji) zaktualizowalem dane osobowe i
    wygenerowalem nowe haslo (oplata 3,50 zl), na koniec zapytalem o saldo konta
    i to wszystko

    wrocilem do domu chce sie logowac i ZONK ;-(
    dzwonie jeszcze raz i...
    1. okazalo sie, ze pierwsza kobita (z infolinii) zmienila mi login, ale
    przypomniala mi moj stary i logowac sie nie moglem, za zmiane oczywiscie
    3,50 zl - o koszcie nie poinformowala
    2. nowe haslo i dane osobowe mozna zmienic przez infolinie (IVR) czyli
    niepotrzebnie jechalem kawal drogi do placowki
    3. w placowce oprocz 3,50 pobrano ode mnie jeszcze oplate 1zl za
    potwierdzenie transakcji!!! z tym, ze ja zadnej transakcji nie wykonywalem
    tylko aktualizowalem dane osobowe! poza tym saldo jakie mi podala
    dysponentka nijak mialo sie do tego wlasciwego, o pobranej zlotówce
    dowiedzialem sie dopiero z historii konta chociaz pytalem jakie pobrala
    oplaty, rozumiem niepoinformowanie klienta o oplacie jak klient o to nie
    pyta, ale zapytalem i zwyczajnie mnie oklamano!
    4. zlozylem reklamacje, bo przeciez jak nie ma transakcji to nie ma tez
    oplaty!
    bank bedzie ja rozpatrywal iles tam tygodni

    wnioski:
    naciąganie klienta, niedoinformowanie, wręcz oszustwo...to jest wlasnie
    Lukas Bank, uwazajcie na nich!!!

    a chcialem przelac tam troche kasy na to promocyjne konto, efekt raczej
    bedzie taki, ze konto zamknę i nie będę się nawet zblizal do tego banku

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2008-05-15 19:56:04
    Temat: Re: jak to jest w Lukasie ;-((
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    RobertS pisze:
    > zapomnialem loginu i hasla do konta, zadzwonilem na infolinie, gdzie mi
    > kobita przypomniala login, ale haslo i zmiana adresu do korespondencji to
    > juz TYLKO w placowce... - tak twierdzila

    Jestem tokenowcem ... Zablokowalem sobie dostęp via net siedząc
    w aucie i wklepując po ciemku nie te klawisze ... na infolinii
    odblokowano mi dostęp.

    6008

  • 3. Data: 2008-05-15 20:29:28
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > oplaty!
    > bank bedzie ja rozpatrywal iles tam tygodni

    nie ma to jak w lukasie.

    ja dziś byłem przekonywany przez panią doradzającą w poznaniu o wyższości kart
    kredytowych pinowych nad podpisowymi.

    pani też twierdziła, że tylko kredytówki autoryzowane pinem mają w ofercie.

    --
    J'entends ton coeur

  • 4. Data: 2008-05-15 20:54:22
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > a chcialem przelac tam troche kasy na to promocyjne konto, efekt raczej
    > bedzie taki, ze konto zamknę i nie będę się nawet zblizal do tego banku

    Jak tak czytam o przygodach z roznego rodzaju Lukasami, Getinami czy o
    autoryzacji przelewow w ING to jestem szczesliwy z tego, ze zostalem w
    Multi :) W dodatku los mnie nagrodzil i w Multi nagle wszystko stalo sie
    bezplatne :)

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2008-05-15 20:56:28
    Od: "Iwo" <i...@w...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > wnioski:
    > naciąganie klienta, niedoinformowanie, wręcz oszustwo...to jest wlasnie
    > Lukas Bank, uwazajcie na nich!!!

    Przesadzasz. Osoba z banku jest tylko czlowiekiem i ma prawo
    nie wszystko wiedzieć, co gorzej, może się mylić lub mieć "zły dzień".

    > a chcialem przelac tam troche kasy na to promocyjne konto, efekt raczej
    > bedzie taki, ze konto zamknę i nie będę się nawet zblizal do tego banku
    > RobertS

    Zbyt szybko się zrażasz.
    Moje konto promocyjne funkcjonuje dobrze - jak narazie.

  • 6. Data: 2008-05-15 20:58:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" g0i3r5$16qi$...@o...icpnet.pl

    > a chcialem przelac tam troche kasy na to promocyjne konto, efekt raczej
    > bedzie taki, ze konto zamknę i nie będę się nawet zblizal do tego banku

    Ja zamknąłem i nie brakuje mi Lukas Banku. :)
    A ich wysokie oprocentowane niekoniecznie jest aż tak wysokie, na jakie wygląda.
    W WBK możesz mieć tyle kont oszczędzających, ile chcesz, więc nie musisz płacić
    podatku Belki. Odsetki na koncie w Lukas są kapitalizowane kwartalnie, natomiast
    w innych bankach miesięcznie:

    WBK i mBank -- 5.5%
    Polbank -- 6%
    Kredyt Bank -- 6.1% (nie ma dostępu przez internet)

    Jeżeli masz milion złotych -- może i różnica pomiędzy Lukas a resztą jest
    spora, ale jeśli masz milion złotych -- nie lokujesz tego w banku. :) Dla
    drobnych oszczędności chyba różnica pomiędzy Lukas i resztą jest znikoma,
    i łatwo ją stracić właśnie w wyniku nieporozumień. :)

    8*.81=6,48 -- belka

    Dorzuć do tego jeszcze problem różnej kapitalizacji (gdzieś liczyłem) i zauważ,
    że w Lukas ta promocja nie trwa długo -- odkryjesz wówczas, że różnice są znikome.
    Bodajże jest to mniej niż ćwierć procentu na kwartał. Z 10 tysięcy -- raptem 2.50
    złotych, czyli mniej niż zapłaciłeś za swoje hasło w Lukas. :) Dorzuć do tego
    problemy z dojazdami, opłatami nieistniejących transakcji i reklamacjami (na
    pewno Ci uznają, ale poczekasz ze dwa miesiące) a zauważysz, że skórka nie
    warta wyprawki.

    W WBK możesz pobierać w kasie dowolnie często za freeko i raz za freeko możesz
    przelać. Rozumiem, że być może nie masz w pobliżu WBK. To drobny problem. Konta
    oszczędzające można zakładać przez net, ale to pewnie trochę trwa.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 7. Data: 2008-05-15 21:00:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Iwo" g0i5dd$47m$...@n...news.atman.pl

    > Przesadzasz. Osoba z banku jest tylko czlowiekiem i ma prawo
    > nie wszystko wiedzieć, co gorzej, może się mylić lub mieć "zły dzień".

    Zauważ, że pracownicy Lukas ZAWSZE mylą się na niekorzyść
    klienta, NIGDY na niekorzyść banku.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 8. Data: 2008-05-15 21:03:42
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Mithos pisze:

> [...]
    > autoryzacji przelewow w ING to jestem szczesliwy z tego, ze zostalem w
    > Multi :) W dodatku los mnie nagrodzil i w Multi nagle wszystko stalo sie

    Nie wszystko :)
    Sprobuj wplacic bezplatnie 77,50 zl :)

  • 9. Data: 2008-05-15 21:05:14
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Konrad N>S>" <n...@o...pl> wrote in message

    > pani też twierdziła, że tylko kredytówki autoryzowane pinem mają w
    > ofercie.

    I co w tym dziwnego? Miala racje. Wszystkie karty Lukasa sa obslugiwane
    przez BZ WBK. Wszystkie maja chipa i wymuszaja autoryzacje PINem wszedzie
    tam gdzie jest to mozliwe (wyjatkiem sa POSy Pekao). Pisze oczywiscie o PL.

    MK

  • 10. Data: 2008-05-15 21:13:40
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

> [...]
    > BZ WBK. Wszystkie maja chipa i wymuszaja autoryzacje PINem wszedzie tam gdzie
    > jest to mozliwe (wyjatkiem sa POSy Pekao). Pisze oczywiscie o PL.

    a lukas-onet nie jest autoryzowany podpisem?

    --
    J'entends ton coeur