  • 1. Data: 2008-05-15 16:36:32
    Temat: który Bank - najlepsze przeliczniki
    Od: t...@g...com

    który z tych banków ma lepsze przeliczniki, zastanawiam sia nad
    założeniem konta, w jednym z tych bankow Mbank vs Multibank.

    ciekawe dlaczego VE multibanku nie mozna placic w necie, a to duzy
    minus, VE mbanku mozna

    jednak najbardziej interesuja mnie przeliczniki, multibank pobiera 2%
    przy przewalutowaniu, Mbank - 3%

  • 2. Data: 2008-05-15 18:55:09
    Temat: Re: który Bank - najlepsze przeliczniki
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 15 May 2008 09:36:32 -0700, tom.basiak napisał(a):

    > jednak najbardziej interesuja mnie przeliczniki, multibank pobiera 2%
    > przy przewalutowaniu, Mbank - 3%

    I tym się tylko różnią, bo kursy mają takie same czyli BRE. Dobre karty
    do płatności w obcych walutach w stosunku do naszej to ING, Polbank,
    Nordea.

    Xenocide

  • 3. Data: 2008-05-15 19:39:41
    Od: t...@g...com

    On 15 Maj, 19:55, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

> [...]
    > Nordea.
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough

    a kursy BRE wypadją slabo w porownaniu do tych bankow?

  • 4. Data: 2008-05-16 22:49:20
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 15 May 2008 12:39:41 -0700, tom.basiak napisał(a):

    > a kursy BRE wypadją slabo w porownaniu do tych bankow?

    Ciężko Ci wejść na strony banków, porównać i wyciągnąć wnioski?

    Xenocide