eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNowa grupa Bank dla Ciebie - dyskusje, video, multimedia, zdjęcia, www, reklama, kredyty, hipoteki, pożyczki › Re: Nowa grupa Bank dla Ciebie - dyskusje, video, multimedia, zdjęcia, www, reklama, kredyty, hipoteki, pożyczki
    From: darius <d...@y...ie>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowa grupa Bank dla Ciebie - dyskusje, video, multimedia, zdjęcia, www,
    reklama, kredyty, hipoteki, pożyczki
    Date: Fri, 16 May 2008 09:15:36 -0700 (PDT)

    On May 16, 5:44 pm, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    > A to, ze nowych czytelnikow szukasz na tej liscie, to tak przez
    > przypadek? ;) Myslisz, ze to uczciwa konkurencja, jesli juz tak sie
    > trzymasz tej swojej wolnosciowej konwencji.
    > W tym momencie dyskusji na nowej grupie nie widze. Ale powodzenia!

    Wierzaj mi, ze nie szukam, a jeno informuje.
    Nie ma w ogole mowy o jakiejkolwiek konkurencji,
    bo i czego z czym i po co.
    Tak sie sklada ze na multimedialnych grupach Google
    jest mniej dyskusji niz na Usenetowych, gdyz pojawia sie odstraszajacy
    wymog zapisywania sie do Google.
    Ale multimedialnosc jest ok.

    Tutaj jest bramka mailowa

    b...@g...com

    Ale zapewniam cie, ze predzej napisze Chinczyk, nie znajacy
    polskiego ;)
    Dlatego beda strony wielojezyczne dla obcokrajowcow.

    Nie obawiaj sie.
    Wyslij swoj post na nowa grupe i zobacz jak to dziala ;)

    Pozdrawiam i niestety koncze, bo mnie czeka inna robota
    ale z przyjemnoscia odpowiem na wszelkie pytania.

    Z grupami Google jest ok, bo w zarzadzie Google jest komitet d/s etyki
    i gdy jest jakikolwiek spor uzytkownika z pracownikiem Google,
    project managerem,
    to mozna sie zwrocic do tego komitetu o rozstrzygniecie i wykladnie
    ewentualnie z zapytaniem.
    Gdy mam watpliwosci to dzwonie do zarzadu Google , do tego komitetu i
    jest ok.