  • 1. Data: 2008-05-16 13:07:53
    Temat: Nowa grupa Bank dla Ciebie - dyskusje, video, multimedia, zdjęcia, www, reklama, kredyty, hipoteki, pożyczki
    Od: darius <d...@y...ie>

    Nowa grupa dyskusyjna Google group - Banki - Bank dla Ciebie - Bank 4
    You
    http://groups.google.com/group/bank4u?hl=pl
    Mozna pisac i czytac bez zapisywania sie

    bramka mailowa

    b...@g...com

  • 2. Data: 2008-05-16 14:38:08
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    darius pisze:
> [...]
    > You
    > http://groups.google.com/group/bank4u?hl=pl
    > Mozna pisac i czytac bez zapisywania sie

    a w czm bedzie lepsza od tej? Po kiego mnozyc byty?

  • 3. Data: 2008-05-16 14:47:09
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński pisze:

    > a w czm bedzie lepsza od tej? Po kiego mnozyc byty?

    Pelna zgoda.
    Jeszcze jakby tu grupa byla moderowana, to rozumialbym chec zdublowania.
    A tak, to kompletnie bez sensu jest zakladanie "konkurencyjnej" grupy.

  • 4. Data: 2008-05-16 14:51:52
    Od: darius <d...@y...ie>

    On May 16, 4:38 pm, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    > a w czm bedzie lepsza od tej? Po kiego mnozyc byty?

    Grupy usenetowe to grupy tekstowe.
    Grupy Googlowe to grupy multimedialne, www, video, zdjęcia, audio,
    text.
    Mozna umieszczac cennike, arkusze kalkulacyjne, wykresy, analizy,
    kalkulatory odsetkowe, aplikacje,
    nawigacje , mapy z lokalizacja bankow, automatow itd.

    Mnozyc byty nalezy, bo tak Pan Bog przykazal.
    Gdyby producenci samochodow nie przestrzegali jego przykazan, to nadal
    by cala PL jezdzila Syrenkami i maluchami.

    Zatem multimedialnosc to jest to czego nie ma w Usenecie,
    lepszosc to kryterium indywidualne.

    Skoro sa ulice przy ktorych powstaja obok siebie dziesiatki bankow, to
    jednak trzeba im dac szanse na prezentacje w Internecie i wlasnie obok
    siebie, w multimediach.
    A dyskusje beda takie jakich zechca sami dyskutanci.

    Na 1000 bankow nawet 10 grup to za malo, aby indywidualnie
    przeanalizowac i omowic oferte kazdego.

  • 5. Data: 2008-05-16 14:53:18
    Od: darius <d...@y...ie>

    On May 16, 4:47 pm, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Pelna zgoda.
    > Jeszcze jakby tu grupa byla moderowana, to rozumialbym chec zdublowania.
    > A tak, to kompletnie bez sensu jest zakladanie "konkurencyjnej" grupy.

    Widac ze komuna znow wraca.
    Mam byc jeden centralny bank, bo inne sa "konkurencyjne"
    a to sie komunie nie podoba.

  • 6. Data: 2008-05-16 14:59:56
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    darius pisze:

    > Widac ze komuna znow wraca.
    > Mam byc jeden centralny bank, bo inne sa "konkurencyjne"
    > a to sie komunie nie podoba.

    A z Bogiem.
    Jakos przez tyle lat nie pojawily sie a przynajmniej nie przetrwaly
    grupy alt.pl poswiecone bankowosci.

    Jesli sadzisz, ze bedziesz tam mial ruch to zakladaj i reklamuj.
    Z tym, ze jako zalozyciel grupy google masz chyba prawo moderacji - nie
    wiem, czy jest to zachecajace?

    Jak bedzie ciekawie, to zapewne sie pojawie, jak tematy ani towarzystwo
    mnie nie zainteresuja - to nie.
    I tyle.

  • 7. Data: 2008-05-16 15:03:20
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In
    c.googlegroups.com,
    *darius* wrote:
> [...]
    > kalkulatory odsetkowe, aplikacje,
    > nawigacje , mapy z lokalizacja bankow, automatow itd.

    No tak.
    To powyzej podales niezaprzeczalna zalete usenetu i kolosalna wade tej nowej
    grupy.
    A miales chyba zareklamowac a nie odstraszyc ;-)

> [...]
    > by cala PL jezdzila Syrenkami i maluchami.
    >
    > Zatem multimedialnosc to jest to czego nie ma w Usenecie,

    Jakos od lat wszyscy sobie radza. Istnieje ftp, darmowe serwery hostingowe
    itp itd

    > Na 1000 bankow nawet 10 grup to za malo, aby indywidualnie
    > przeanalizowac i omowic oferte kazdego.

    Tylko kto bedzie czytal te ponad 10 grup na temat bankow? Dyskutantow
    zabraknie.

    Gdyby byla potrzeba to juz dawno by powstaly podgrupy tej grupy albo jakies
    alt.*

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 8. Data: 2008-05-16 15:06:54
    Od: darius <d...@y...ie>

    On May 16, 4:59 pm, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > wiem, czy jest to zachecajace?
    >
    > Jak bedzie ciekawie, to zapewne sie pojawie, jak tematy ani towarzystwo

    Cenzurowanie, bo o tym tutaj mowa,
    to tez czasy komuny.
    Dlaczego ktos uwaza, ze nalezy jeszcze cenzurowac dyskusje doroslych
    ludzi na temat kredytow, finansow, bankow, hipotek
    A moze w parkach tez nalezy montowac przy lawkach mikrofony i
    podluchiwac o czym ludzie rozmwiaja ?

    Te uwagi o koniecznosci cenzury to przypominaja czasy przed stanem
    wojennym.

    Jest demokracja, jest grupa bez cenzury, bez manipulacji i kazdy moze
    pisac czytac kiedy zechce.

    http://groups.google.com/group/bank4u?hl=pl
    Mozna pisac i czytac bez zapisywania sie

    bramka mailowa

    b...@g...com

    Dlaczego obroncy monopolu jeszcze nie wzywaja do zamykania
    konkurencyjnych bankow,
    a sa ulice przy ktorych siedziby ma kilkadziesiat bankow.

    Ok.
    Zatem cenzorzy niekoniecznie musza korzystac z nowej
    grupy Google - Banki - Bank 4 You

  • 9. Data: 2008-05-16 15:10:26
    Od: darius <d...@y...ie>

    On May 16, 5:03 pm, "darnok" <darnok-
    allegroMALPAwpKROPK...@anty.spam.ch> wrote:
> [...]
    > zabraknie.
    >
    > Gdyby byla potrzeba to juz dawno by powstaly podgrupy tej grupy albo jakies

    Dzieki.
    Ale nie patrz na kazdego czlowieka, jak na swojego konkurenta.
    Ludzie na swiecie jest ponad 6,5 mld.

[...]

    Grupa ma juz duza ogladalnosc.
    Zapraszam do dyskusji o bankach bez cenzury ;)

  • 10. Data: 2008-05-16 15:23:36
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    darius pisze:

    > Ok.
    > Zatem cenzorzy niekoniecznie musza korzystac z nowej
    > grupy Google - Banki - Bank 4 You

    To ty jestes cenzorem swojej grupy, w przciwienstwie do niecenzurowanej
    grupy usenetowej. Ponizej z regulaminu grup prywatnych google

    "Prawa i obowiązki Właściciela Grupy. Właściciele grup mają dodatkowe
    możliwości i obowiązki związane z członkami i Treścią grupy. Właściciel
    grupy decyduje, czy Grupa jest dostępna dla konkretnych członków, czy
    też jest ogólnodostępna. Właściciel może zmienić zasady dostępu do Grupy
    w dowolnym momencie. W przypadku Grupy zamkniętej Właściciel decyduje,
    kto może być jej członkiem, a także może zmieniać listę członków według
    własnego uznania. Właściciel grupy może w dowolnym momencie przekazać
    członkostwo w grupie innemu użytkownikowi grup dyskusyjnych Google. W
    zakresie Treści Właściciel grupy będzie odpowiedzialny za zarządzanie
    Treścią grupy i jej monitorowanie, łącznie z usunięciem Grupy, Treści
    lub Treści zarchiwizowanej w dowolnym momencie i według własnego uznania"