  • 21. Data: 2008-05-17 07:29:03
    Temat: Re: Nowa grupa Bank dla Ciebie - dyskusje, video, multimedia, zdjęcia, www, reklama, kredyty, hipoteki, pożyczki
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    S.T. pisze:

    > Ooo! jak to dobrze, no wręcz wspaniale :)))
    > To już teraz na żadnej innej chyba nie będziesz pisał?
    > Ja w ramach rewanżu też tam nawet nie zajrzę ...

    Objaw pozytywny - zaklada wlasny usenet, nastepnie przelaczy go na
    intranet, zrobi pare klonowan i bedzie dyskutowal sam ze soba.

  • 22. Data: 2008-05-17 10:40:55
    Od: "Alex Panx" <a...@f...e-mail.com>

    "krzysztofsf" news:g0k6pk$pbe$1@news.wp.pl

    > Pelna zgoda.
    > Jeszcze jakby tu grupa byla moderowana, to rozumialbym chec zdublowania.
    > A tak, to kompletnie bez sensu jest zakladanie "konkurencyjnej" grupy.

    Nie ma co się zamartwiać powstaniem "konkurencji". Nowy twór umrze śmiercią
    naturalną ;)
    pl.biznes.banki ma już swoją renomę ;)

  • 23. Data: 2008-05-17 12:50:43
    Od: darius <d...@y...ie>

    On May 16, 10:01 pm, Jan Strybyszewski <g...@o...pl> wrote:

    > Expierd zaloz jeszcze 50 grup, szukaj ty jelenii gdzie indziej na twoja
    > baze adresowa. I to jeszcze grupy na google juz gorszej platformy wybrac
    > nie mogles

    Google jest demokratyczne.
    Jak kto google nie lubi, to moze zrezygnowac.
    Przymusu nie ma.
    Publiczne obrazanie uzytkownikow internetu to brzydka przywara.
    Rownie dobrze jeden bank moglby wyzywac klientow innego banku,
    ze nie chca kupowac kredytow u nich.

    Grupa Banki 4 You ma juz duza ogladalnosc i jest glownie przeznaczona
    dla
    Polonii i Polakow przebywajacych za granica.
    Stad multimedialnosc, gdyz nie istnieje problem wolnych laczy.